grusiak napisał(a):
No ładnie idzie. A kiedy lakierowanie karoserii?
Hej,
Lakierowanie pewnie dopiero bliżej wiosny, później tapicer i chyba wyjazd

poniżej fotka - błotniki klapa przód i tył - będą już podkładowane. Później malowanie całości za jednym zamachem co by nie było różnych odcieni.
Na chwilę obecną:
- pokrywa zaworów oraz kolektor ssący - wypiaskowane oraz wyszkiełkowane i założone
- pokrywa filtra powietrza pomalowana farbą chrom - wygląda ok, ale szału nie robi. Nadal zastanawia mnie jak mogę wychromować takie właśnie elementy... jakie koszta i czy to się opłaca?
Niebawem będzie odpalenie auta, wjazd na lawetę i do gości, którzy zrobią mi cały wydech na zamówienie (wg wzoru który podałem wcześniej - czyli X pipe) co do tłumików to na razie otwarty temat, chcę żeby brzmiało jak prawdziwe V8.
Spośród mnóstwa części, które przywiozłem z USA okazało się, że:
- nowe amortyzatory są za krótkie (stare zostały zregenerowane - na foto przed regeneracją)
- kupiłem zestaw wszystkich gum i mocowań, okazało się że wiele było mocowań do silnika i ramy - nie będą mi potrzebne
- felgi do renowacji i chromowania - olałem temat (kupiłem komplet innych 14stek) szukam nakrętek teraz...
- filtr powietrza okazał się innej średnicy i wysokości - przywiozłem 2szt
i kilka innych rzeczy. Wszystko wystawię do sprzedania na forum jak tylko autko będzie skończone.
Obecnie poszukuję kilku rzeczy:
- nakrętki do kół (czy tylko USA czy można dorwać takie w Polsce? [foto niżej])
- felgi dam do całego polerowania - czy może ktoś mi potwierdzić, że będzie to wyglądało ok?
- spoiler do tyłu (czy ktoś dorobi mi taki na zamówienie, np specjaliści od tych wszystkich custom "pługów" zakładanych do wiejskich tuningów)
dzięki za pomoc!
Sławek








