Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest sobota, 21 kwietnia 2018, 13:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Linki do youtube nalezy umieszczać w znacznikach
[youtube] TU WSTAW LINK DO YOUTUBE [/youtube]
Linki do stron nalezy zamieszczać w znacznikach:
[url]TU WSTAW LINK DO STRONY[/url]
Linki do zdjęć zamieszczonych zamieszczać w znacznikach:
[img]TU%20WSTAW%20LINK%20DO%20ZDJĘCIA[/img]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 9 marca 2014, 17:37 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): piątek, 14 lutego 2014, 10:12
Posty: 16
Witam ponownie.
Jak że jadę na tydzień do Holandii do kuzyna, kazałem mu poszukać jakichś amerykanów w jego okolicy.
Takie coś mi znalazł:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 93&asrc=st

Warto się tym zainteresować??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 9 marca 2014, 22:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Interesować to się warto jesli Ciebie interesuje. Wszystko zależy od tego po co chcesz takie auto.
Jesli na handel, to według mnie nie, bo to model po 72roku i jest niestety paskudny.
Silnik 400cali Chevroleta nie jest chyba najbardziej powszechny (chyba, ze to silnik Pontiaca, to jeszcze większa wydmuszka - mam taki).
Widać, że konkretnie odwalony egzemplarz.

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 9 marca 2014, 22:47 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 26 czerwca 2013, 00:23
Posty: 127
Lokalizacja: Cieszyn
grusiak napisał(a):
Silnik 400cali Chevroleta nie jest chyba najbardziej powszechny (chyba, ze to silnik Pontiaca, to jeszcze większa wydmuszka - mam taki).

to jest stroker

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 10 marca 2014, 01:02 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
350 na 400 stroker to już chyba lekka przeginka, albo coś się sprzedającemu źle policzyło i to 383, może 396 albo seryjnie 400. Inna sprawa że co w 400 ma być mniej popularnego jak w każdym innym starym dobrym SBC? Cały osprzęt łącznie z głowicami można użyć od 350 a przy robieniu remontu koszty podobne zwłaszcza że jak wóz ma zapie... to i tak graty się kupuje konkretne a nie na RockAuto :mrgreen: .

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 10 marca 2014, 09:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Duchu, ja robiłem remont silnika 400 pontiaca i wierz mi, że nie jest to standardowa operacja. Po pierwsze jest mniejszy wybór, po drugie ceny.

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 10 marca 2014, 10:47 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): piątek, 14 lutego 2014, 10:12
Posty: 16
Dzięki za opinie. Ten egzemplarz wydał mi się dosyć ekstremalne jak na moje potrzeby.
Na szczęście jest tez kilka zwykłych camaro V8, za połowę ceny tego i raczej te będę oglądał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 10 marca 2014, 11:34 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
miro.t napisał(a):
Dzięki za opinie. Ten egzemplarz wydał mi się dosyć ekstremalne jak na moje potrzeby.
Na szczęście jest tez kilka zwykłych camaro V8, za połowę ceny tego i raczej te będę oglądał.


Zakładając że jest tak ekstremalny jak w opisie a to wcale nie jest takie pewne, ta "szaleńcza" moc równie dobrze może być spisana z "naklejek" :wink:.
Ale pewnie i tak pali kapcie na pierwszych dwóch biegach bez problemu :twisted:, musisz sam sobie odpowiedzieć co chcesz mieć, porównać to z zasobnością kieszeni i szukać złotego środka. Czy to będzie 305 czy 350 to seryjny silnik z późnych lat 70 do połowy 80 nie będzie miał kopa :P , do tego trzeba modyfikacji i to nie kosztuje groszy. Czym więcej oczekujesz, tym więcej to kosztuje i nie sama mocą wóz się napędza. Skrzynia biegów też ma coś do powiedzenia, jedne są wytrzymałe a inne mają nadbieg :wink:, o mostach, "szperach", konwerterach, hamulcach można kontener książek napisać.

grusiak napisał(a):
Duchu, ja robiłem remont silnika 400 pontiaca i wierz mi, że nie jest to standardowa operacja. Po pierwsze jest mniejszy wybór, po drugie ceny.

Masz rację ale ja mówię o SBC, czy to 350 czy 400 to zwłaszcza przy silnikach które mają dawać trochę przyjemności z osiągów różnice kosztów są małe. Zauważ że 350 robione na 383 najczęściej idą z wałem korbowym od 400 :wink:, zdobycie sensownego bloku 400 SBC stanowi jakiś problem, reszta już z górki.

A robienie 400 Pontiaca do czegokolwiek innego oprócz klasycznego Pontiaca to pomyłka finansowa nie dająca nic w zamian i pewnie sam też byś już tego błędu nie popełnił. Dlatego nawet w stanach prędzej znajdziesz SBC z konkretnym kopem w Pontiacu niż oryginalny silnik. Tak jak mówisz, ceny i ilość części do wyboru to nie ta liga, to temat dla ludzi chcących zachować rasowy klimat tej marki.

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 10 marca 2014, 18:39 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 26 czerwca 2013, 00:23
Posty: 127
Lokalizacja: Cieszyn
grusiak napisał(a):
Duchu, ja robiłem remont silnika 400 pontiaca i wierz mi, że nie jest to standardowa operacja. Po pierwsze jest mniejszy wybór, po drugie ceny.

400 setka nie jest taka zła
może robiłeś na stockowych częściach? :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 10 marca 2014, 20:21 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 09:42
Posty: 436
Lokalizacja: Warszawa (WK)
Stunt_Man napisał(a):
grusiak napisał(a):
Duchu, ja robiłem remont silnika 400 pontiaca i wierz mi, że nie jest to standardowa operacja. Po pierwsze jest mniejszy wybór, po drugie ceny.

400 setka nie jest taka zła
może robiłeś na stockowych częściach? :wink:

Coś mi się wydaje że się dalej nie rozumiecie ;) Paweł pisze o 400 pontiaca, a Ty chyba dalej o 400 Chevy, a to są dwa zupełnie różne silniki.
Co do Novy, to wg mnie jak najbardziej słuszna koncepcja, bo auto nietuzinkowe, u nas praktycznie niespotykane, a od strony technicznej tak samo prościutkie jak inne GM z tamtych lat. Tylko dokładnie tak jak Paweł napisał, rocznik nie ten - po 72 Novy wyglądają już wg mnie dużo gorzej.

_________________
V945 93'
Ex: W123 240D 78'
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham 84'
Ex: W123 240D 84'
Ex: Chevrolet Caprice Station Wagon 86'


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL