Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest piątek, 27 kwietnia 2018, 03:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Linki do youtube nalezy umieszczać w znacznikach
[youtube] TU WSTAW LINK DO YOUTUBE [/youtube]
Linki do stron nalezy zamieszczać w znacznikach:
[url]TU WSTAW LINK DO STRONY[/url]
Linki do zdjęć zamieszczonych zamieszczać w znacznikach:
[img]TU%20WSTAW%20LINK%20DO%20ZDJĘCIA[/img]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 10:53 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Grusiak seryjne Camaro 2gen z V8 nie licząc wyjątków to najczęściej dychawiczny pupowóz, ale przyjemność to też doznania dźwiękowe. Sam miałem okazję nie raz posłuchać w czasie jazdy 2gen z V6 3,8 i pięknie gadał do pewnych obrotów, każdy się nabierał. Niestety ciut więcej gazu i bajka się kończy. Nie dość że wolny to "pierdzi". Sam latam sobie 3gen V6 i nie osiągów mi brakuje tylko wnerwia mnie obciachowy dźwięk :roll: Ciągle czuję się jakbym pił colę z "biedry", niby kolor ten sam ale ....... 8)
Co nie zmienia faktu że naprawdę zdrowy, ładnie zrobiony 2gen jest swoje warty a wymiana silnika na V8 to czysta kosmetyka, może wyjść 10tysi a może wyjść 50tysi :wink: . Kwestia czego się oczekuje.

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 12:01 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): piątek, 14 lutego 2014, 10:12
Posty: 16
Takie coś się dziś pojawiło, szkoda że tak mało zdjęć.
http://allegro.pl/chevroleta-camaro-4-1 ... 13618.html
Tylko 4,1 i V6??
Poprosiłem o więcej zdjęć auta i silnika oraz o jakąś historie auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 13:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Duchu, ale tu rzędówka więc jeszcze inaczej. Zupełnie inaczej. Tutaj nie ma dźwięku praktycznie w ogóle więc i problemu nie ma. Przy V6 moim zdaniem jest ta frustracja więszka, bo czegoś ci jednak brak. Przy R6 wiadomo, że nie ma za wiele i już :)

Co do auta z ogłoszenia, jeśli nie jest zjedzony to warto pomyśleć. Nie szkoda by było go przerabiać :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 14:40 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Żeby naprawić "błędy" fabryki żadnego nie szkoda. Wszystkie 6 garowe mają tylko jedną zaletę, mniej zmęczona buda :twisted: .
A ten 77 może być warty oblukania, jeżeli za tą ceną nie kryje się rdza to może być dobra baza na swapa V8

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 19:05 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 15:15
Posty: 192
Lokalizacja: Wrocław
mariusz76a napisał(a):
walker napisał(a):
V6 budowano dopiero 80-81 , samochód wyglą
da na 75/76 bo juz duża tylnia szyba.
pozdro


Stare V6 Buick'a montowano w F-Body właśnie gdzieś od 75-76r. Jak brakowało w fabryce R6 to posiłkowali się właśnie tym V6.


Może i tak sporadycznie było ale według katalogów to od 80 wkładali v6 (buick) ale i
tak wyszło ich mniej niż v8.
pozdro

_________________
Obrazek
Caprice 79 350+NOS Camaro 79 350+NOS Camaro 80 350


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 20:39 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 17 września 2011, 19:52
Posty: 195
Lokalizacja: Pruszków
Wikipedia prawdę powie:

This engine was used in the following vehicles:

1975 Buick Apollo
1975–1976 Buick Skyhawk
1975–1976 Buick Century
1975–1976 Buick Regal
1975–1976 Buick LeSabre
1975–1979 Buick Skylark
1978-1981 Chevrolet Camaro
1978-1987 Chevrolet El Camino
1978-1987 Chevrolet Malibu
1978-1987 Chevrolet Monte Carlo
1978-1987 Oldsmobile Cutlass
1975–1980 Oldsmobile Starfire
1977–1979 Oldsmobile Omega
1978-1987 Pontiac Grand Prix
1976–1980 Pontiac Sunbird
1976–1981 Pontiac Firebird
1978-1981 Pontiac LeMans
1977-1979 Pontiac Ventura


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 21:10 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Pocieszcie człowieka że tanio i łatwo na V8 wymieni a nie o kalekach dyskutujecie :wink: :wink: :wink:

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 21:30 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 17 września 2011, 19:52
Posty: 195
Lokalizacja: Pruszków
Ja nikogo nie mam zamiaru pocieszać, to najbrzydsze wcielenie Camaro więc proponuję o nim zapomnieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 22:11 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 15:15
Posty: 192
Lokalizacja: Wrocław
no to jeszcze jedno info..
1979–1981: 3,8-Liter-V6 (229 cui) von Chevrolet
1980–1981: 3,8-Liter-V6 (231 cui) von Buick (nur für Kalifornien)
1970–1979: 4,1-Liter-Reihensechszylinder (250 ci) von Chevrolet
1970–1973: 5,0-Liter-V8 (307 cui) von Chevrolet
1976–1981: 5,0-Liter-V8 (307 cui) von Chevrolet
1970–1976: 5,0-Liter-V8 (305 cui) von Chevrolet
1970–1981: 5,7-Liter-V8 (350 cui) von Chevrolet
1970–1972: 6,6-Liter-V8 (402 cui) von Chevrolet (emblemat 396)
1970–1973: 7,4-Liter-V8 (454 cui) von Chevrolet(tylko w katalogu ,nie wyszedł oryginalnie)
pozdro

_________________
Obrazek
Caprice 79 350+NOS Camaro 79 350+NOS Camaro 80 350


Ostatnio edytowano poniedziałek, 17 lutego 2014, 21:23 przez walker, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 16 lutego 2014, 23:25 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): piątek, 14 lutego 2014, 10:12
Posty: 16
Jeszcze raz dzięki za dyskusję, chyba pojadę zobaczyć to Camaro z Milówki i potem zdecyduję.

Mariusz nad gustami się nie dyskutuje, akurat mnie się ta buda bardzo podoba.
Kwestia, czy jest sens kupować Camaro z R6 z budą w dobrym stanie i robić swap, czy szukac dalej Camaro z V8.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL