Na tym Forum pewnie nie usłyszę pomruków uznania, ale może ktoś z Was kręci się w okolicach mocnych fur innych niż Corvette... Albo ma takich znajomych.
Tak czy tak - jeśli myślisz o budowie 500+ konnego wozu z 2JZ pod maską - to masz rzadką okazję przejąć mój projekt, gdzie pozostało właściwie wykończenie. Za cenę niższą niż suma części, których byś potrzebował.

Bazą jest europejski Lexus GS300 z 2000 roku, kiera po “naszej” stronie.
MODYFIKACJESilnik:- silnik 2JZ-GTE VVT-i po kompletnej odbudowie
- kute tłoki CP Pistons
- kute korbowody Eagle Rods
- szpilki korbowodów ARP
- blok po szlifie
- panewki wału ACL
- wał po szlifie, kontroli osiowości i wyważaniu
- nowe uszczelniacze wału
- głowica po kompletnej obróbce
- zawory Supertech (rozmiar większe)
- nowe uszczelniacze zaworowe
- nowe prowadnice zaworowe
- szpilki głowicy ARP
- nowe uszczelniacze wałków rozrządu
- pokrywy zaworów chwilowo brzydsze z 2JZ-GE. Oryginalne GTE posiadam, ale nie polecam z racji na nagromadzony nagar
- olej Motul 300V Competition 15W50
- całość po złożeniu dotarta zgodnie z zasadami sztuki
- catch can - niepodłączony
- nowa, większa chłodnica wody z Lexusa SC
Dolot, wydech, paliwo, zapłon, sterowanie:- turbo GT35 od k64
- blow-off HKS,
- wastegate TIAL
- elektroniczny regulator doładowania (EBC)
- intercooler Autobahn88
- downpipe wykonany na zamówienie i owinięty bandażem termoizolacyjnym
- usunięty katalizator
- kompletny wydech wykonany na zamówienie z kwasówki 3" - Y-pipe - 2 x 2.37"
- tłumiki z końcówkami wykonane na zamówienie z kwasówki
- pompa paliwa Walbro 255
- zmodyfikowany bak i wyeliminowany błąd wskaźnika paliwa
- regulator ciśnienia paliwa (FPR)
- zimniejsze świece zapłonowe NGK BCPR7ES
- EcuMaster DET III
- Fuel Cut Defender HKS
- MAP sensor (konwersja z MAF)
- zregenerowany alternator
- turbo-timer HKS
- zegary oil temp, oil press, EGT, boost marki Prosport (AutoGauge na USA)
Napęd:- skrzynia automat A340 z Toyoty Aristo V300
- funkcja zmiany biegów w kierownicy z Toyoty Aristo
- dodatkowa chłodnica skrzyni biegów
- wał napędowy z Toyoty Aristo
- dyfer z Toyoty Aristo
Zawieszenie, koła:- gwint Tein
- hamulce z Toyoty Aristo
- oryginalne kute felgi Rays Gram Lights 18x9” ET12 i 18x10” ET12 (oczko niższa linia od Volk’ów) + opony 215/40/18 i 235/40/18
Nadwozie:- zegary USDM
- dodane side markery USDM
- usunięte boczne kierunki EDM
- tylne lampy USDM
- klosze lampek drzwi USDM
- usunięta antena radia EDM
- usunięta przednia tablica
- zrolowane tylne błotniki
- dodaję komplet oryginalnych znaczków dla Toyoty Aristo V300

Większość prac mechanicznych (w tym cała konwersja na single turbo) wykonana z pedantyczną starannością przez Filipa z Hypertech Racing (
https://www.facebook.com/HypertechRacing). Obróbki silnika robione na Krasnobrodzkiej w Warszawie (
http://krasnobrodzka-racing.com/).
Dla zainteresowanych - obszerniejsza dokumentacja zdjeciowa z prac tutaj:
https://plus.google.com/u/0/photos/106517865873086609297/albumsOd strony mechanicznej wszystko jest poskładane, silnik dotarty, chodzi jak pszczółka. Pozostaje kwestia prawidłowego wystrojenia - i prawdopodobnie nie da się tego zrobić na DET III. Liczne projekty w Polsce wskazują, że właściwa droga to standalone EcuMaster EMU.
Przed zakuciem na 1.2 bara Lex potrafił zgubić trakcję przy prędkościach “miejskich przelotowych”

)
Na setupach podobnych do obecnego ludzie osiągają 500-600 hp - i to jest rząd wyniku, którego spodziewam się po wystrojeniu na konserwatywnym doładowaniu 1.5 bar.
Od strony wizualnej - nie ma rdzy, jest kilka śladów po modyfikacjach blacharskich. Auta celowo nie lakieruję, bo zakładam, ze nowy właściciel będzie miał własną wizję.
WYPOSAŻENIE SERYJNE- reflektory xenonowe
- centralny zamek z pilotem
- czarna, skórzana tapicerka
- przednie siedzenia elektrycznie sterowane, z pamięcią, podgrzewane
- elektrycznie sterowana kolumna kierownicy
- lusterko wewnęrzne automatycznie przyciemniane
- lusterka boczne elektrycznie sterowane, podgrzewane
- elektryczne sterowane szyby przód i tył
- elektrycznie sterowany szklany szyberdach
- klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa (sprawna)
- komputer pokładowy z oryginalnym dotykowym wyświetlaczem z 2000 roku
- oryginalny telefon pokładowy z zestawem głośnomówiącym
- czujnik deszczu
- ABS
- worek na narty w tylnym podłokietniku
CENAInteresuje mnie kwota 46,000 PLN. Zakładam, że potencjalni zainteresowani znają koszty modyfikacji tego kalibru - więc daruję sobie przekonywanie, że to wciąż dużo taniej niż doprowadzenie serii do obecnego etapu. Moja strata jest Twoim zyskiem.
Ew. jestem skłonny rozważyć zamianę na BMW E39 M5 w odpowiednim stanie i kolorze
KONTAKT





























<słowa kluczowe dla wyszukiwarek: GS300 GS400 GS430 turbo 2JZ 2JZ-GTE 2JZGTE Aristo Supra M5 Skyline Silvia S15 S14 S13 >