Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest sobota, 21 kwietnia 2018, 13:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Linki do youtube nalezy umieszczać w znacznikach
[youtube] TU WSTAW LINK DO YOUTUBE [/youtube]
Linki do stron nalezy zamieszczać w znacznikach:
[url]TU WSTAW LINK DO STRONY[/url]
Linki do zdjęć zamieszczonych zamieszczać w znacznikach:
[img]TU%20WSTAW%20LINK%20DO%20ZDJĘCIA[/img]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: czwartek, 13 listopada 2014, 10:35 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 12 października 2010, 22:59
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Na tym Forum pewnie nie usłyszę pomruków uznania, ale może ktoś z Was kręci się w okolicach mocnych fur innych niż Corvette... Albo ma takich znajomych. ;)

Tak czy tak - jeśli myślisz o budowie 500+ konnego wozu z 2JZ pod maską - to masz rzadką okazję przejąć mój projekt, gdzie pozostało właściwie wykończenie. Za cenę niższą niż suma części, których byś potrzebował.

Obrazek

Bazą jest europejski Lexus GS300 z 2000 roku, kiera po “naszej” stronie.

MODYFIKACJE

Silnik:
  • silnik 2JZ-GTE VVT-i po kompletnej odbudowie
  • kute tłoki CP Pistons
  • kute korbowody Eagle Rods
  • szpilki korbowodów ARP
  • blok po szlifie
  • panewki wału ACL
  • wał po szlifie, kontroli osiowości i wyważaniu
  • nowe uszczelniacze wału
  • głowica po kompletnej obróbce
  • zawory Supertech (rozmiar większe)
  • nowe uszczelniacze zaworowe
  • nowe prowadnice zaworowe
  • szpilki głowicy ARP
  • nowe uszczelniacze wałków rozrządu
  • pokrywy zaworów chwilowo brzydsze z 2JZ-GE. Oryginalne GTE posiadam, ale nie polecam z racji na nagromadzony nagar
  • olej Motul 300V Competition 15W50
  • całość po złożeniu dotarta zgodnie z zasadami sztuki
  • catch can - niepodłączony
  • nowa, większa chłodnica wody z Lexusa SC

Dolot, wydech, paliwo, zapłon, sterowanie:
  • turbo GT35 od k64
  • blow-off HKS,
  • wastegate TIAL
  • elektroniczny regulator doładowania (EBC)
  • intercooler Autobahn88
  • downpipe wykonany na zamówienie i owinięty bandażem termoizolacyjnym
  • usunięty katalizator
  • kompletny wydech wykonany na zamówienie z kwasówki 3" - Y-pipe - 2 x 2.37"
  • tłumiki z końcówkami wykonane na zamówienie z kwasówki
  • pompa paliwa Walbro 255
  • zmodyfikowany bak i wyeliminowany błąd wskaźnika paliwa
  • regulator ciśnienia paliwa (FPR)
  • zimniejsze świece zapłonowe NGK BCPR7ES
  • EcuMaster DET III
  • Fuel Cut Defender HKS
  • MAP sensor (konwersja z MAF)
  • zregenerowany alternator
  • turbo-timer HKS
  • zegary oil temp, oil press, EGT, boost marki Prosport (AutoGauge na USA)

Napęd:
  • skrzynia automat A340 z Toyoty Aristo V300
  • funkcja zmiany biegów w kierownicy z Toyoty Aristo
  • dodatkowa chłodnica skrzyni biegów
  • wał napędowy z Toyoty Aristo
  • dyfer z Toyoty Aristo

Zawieszenie, koła:
  • gwint Tein
  • hamulce z Toyoty Aristo
  • oryginalne kute felgi Rays Gram Lights 18x9” ET12 i 18x10” ET12 (oczko niższa linia od Volk’ów) + opony 215/40/18 i 235/40/18

Nadwozie:
  • zegary USDM
  • dodane side markery USDM
  • usunięte boczne kierunki EDM
  • tylne lampy USDM
  • klosze lampek drzwi USDM
  • usunięta antena radia EDM
  • usunięta przednia tablica
  • zrolowane tylne błotniki
  • dodaję komplet oryginalnych znaczków dla Toyoty Aristo V300 ;)

Większość prac mechanicznych (w tym cała konwersja na single turbo) wykonana z pedantyczną starannością przez Filipa z Hypertech Racing (https://www.facebook.com/HypertechRacing). Obróbki silnika robione na Krasnobrodzkiej w Warszawie (http://krasnobrodzka-racing.com/).
Dla zainteresowanych - obszerniejsza dokumentacja zdjeciowa z prac tutaj:
https://plus.google.com/u/0/photos/106517865873086609297/albums

Od strony mechanicznej wszystko jest poskładane, silnik dotarty, chodzi jak pszczółka. Pozostaje kwestia prawidłowego wystrojenia - i prawdopodobnie nie da się tego zrobić na DET III. Liczne projekty w Polsce wskazują, że właściwa droga to standalone EcuMaster EMU.

Przed zakuciem na 1.2 bara Lex potrafił zgubić trakcję przy prędkościach “miejskich przelotowych” ;))
Na setupach podobnych do obecnego ludzie osiągają 500-600 hp - i to jest rząd wyniku, którego spodziewam się po wystrojeniu na konserwatywnym doładowaniu 1.5 bar.

Od strony wizualnej - nie ma rdzy, jest kilka śladów po modyfikacjach blacharskich. Auta celowo nie lakieruję, bo zakładam, ze nowy właściciel będzie miał własną wizję.

WYPOSAŻENIE SERYJNE

  • reflektory xenonowe
  • centralny zamek z pilotem
  • czarna, skórzana tapicerka
  • przednie siedzenia elektrycznie sterowane, z pamięcią, podgrzewane
  • elektrycznie sterowana kolumna kierownicy
  • lusterko wewnęrzne automatycznie przyciemniane
  • lusterka boczne elektrycznie sterowane, podgrzewane
  • elektryczne sterowane szyby przód i tył
  • elektrycznie sterowany szklany szyberdach
  • klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa (sprawna)
  • komputer pokładowy z oryginalnym dotykowym wyświetlaczem z 2000 roku :mrgreen:
  • oryginalny telefon pokładowy z zestawem głośnomówiącym :mrgreen:
  • czujnik deszczu
  • ABS
  • worek na narty w tylnym podłokietniku

CENA

Interesuje mnie kwota 46,000 PLN. Zakładam, że potencjalni zainteresowani znają koszty modyfikacji tego kalibru - więc daruję sobie przekonywanie, że to wciąż dużo taniej niż doprowadzenie serii do obecnego etapu. Moja strata jest Twoim zyskiem.

Ew. jestem skłonny rozważyć zamianę na BMW E39 M5 w odpowiednim stanie i kolorze ;)

KONTAKT


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

<słowa kluczowe dla wyszukiwarek: GS300 GS400 GS430 turbo 2JZ 2JZ-GTE 2JZGTE Aristo Supra M5 Skyline Silvia S15 S14 S13 >


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL