Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest środa, 18 lipca 2018, 12:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Linki do youtube nalezy umieszczać w znacznikach
[youtube] TU WSTAW LINK DO YOUTUBE [/youtube]
Linki do stron nalezy zamieszczać w znacznikach:
[url]TU WSTAW LINK DO STRONY[/url]
Linki do zdjęć zamieszczonych zamieszczać w znacznikach:
[img]TU%20WSTAW%20LINK%20DO%20ZDJĘCIA[/img]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 17:07 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): poniedziałek, 30 września 2013, 17:00
Posty: 3
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Chciałbym Państwu zaprezentować auto niezwykłe, zupełnie niespotykane na polskich drogach i tym samym wzbudzające niecodzienne zainteresowanie pozostałych uczestników ruchu – mowa o samochodzie legendarnej amerykańskiej marki CADILLAC, modelu SeVille w sportowej wersji STS z 2002 roku.

Jak przystało na limuzynę marki utożsamianej ze spełnieniem się „amerykańskiego snu”, która była, jest i prawdopodobnie będzie używana przez śmietankę amerykańskiego społeczeństwa, auto wyposażone jest ponadprzeciętnie – nie znajdą tego Państwo w popularnych modelach, a jedynie najdroższych opcjach współczesnych luksusowych samochodów:

- zaawansowane, automatycznie dostosowujące się do warunków jazdy magnetyczne zawieszenie MagneRide – autem pływa się po mieście niczym statkiem, podczas gdy na trasie zawieszenie utwardza się jak w sportowym samochodzie;
- nagłośnienie: kompletny system 8 głośników prestiżowej firmy BOSE znanej z najlepszych rozwiązań car audio (pełna specyfikacja) zawierający m.in. automatyczną zmieniarkę obsługującą 6 płyt CD;
- elektroniczna regulacja lusterek w dwóch osiach, otwarcia wszystkich szyb, położenia kolumny kierowniczej w dwóch osiach oraz wieloosiowa regulacja ustawień foteli kierowcy i pasażera (łącznie z podparciem lędźwiowej części kręgosłupa i twardością siedzenia);
- pakiet Memory: umożliwia zapisanie w pamięci i automatyczne wywołanie położenia kierownicy oraz siedzenia kierowcy, po otworzeniu drzwi i/lub odpaleniu auta, dla dwóch indywidualnych kierowców;
- indywidualne, dwustopniowe podgrzewanie foteli: kierowcy, pasażera, dwóch miejsc na tylnej kanapie;
- automatyczna, indywidualnie regulowana (siła i kierunek nawiewu, temperatura) klimatyzacja trójstrefowa: kierowca, pasażer z przodu, pasażerowie z tyłu;
- potężny, niespotykany w europejskich czy japońskich autach silnik V8 o mocy 305 KM – bardzo ekonomiczny zważywszy na jego pojemność i masę własną auta (trasa: 10-11 l, miasto: 13,5-16 l – proszę porównać ze zdjęciami dokumentującymi spalanie w galerii); przyspieszenie 0-100 km/h w niecałe 7 sekund, prędkość maksymalna 240 km/h;
- wielofunkcyjny pilot pozwalający na obsługę zamków i alarmu oraz zdalne otwieranie klapy bagażnika i klapki wlewu paliwa;
- czujniki parkowania zawiadamiające przy pomocy tonacji dźwiękowej oraz 3-stopniowej sygnalizacji świetlnej;
- chromowane, 18-calowe felgi z emblematem serii STS, inne chromowane detale zewnętrzne: ramki na obrysie bocznych szyb, końcówki wydechów;
- wykończenie wnętrza: naturalne, ciemne drewno, popielata tapicerka skórzana, chrom; kierownica multifunkcyjna (kontrola audio, temperatury i tempomatu bez odrywania rąk) obszyta skórą i wykończona drewnem;
- niesamowicie czytelny, automatycznie dopasowujący się do warunków oświetleniowych zestaw wskaźników (prędkościomierz etc.), uzupełniony o rzutnik projektujący aktualną prędkość (niesamowity efekt zawieszonego w powietrzu napisu), obsługujący zarówno jednostki angielskie, jak i metryczne (mph, km/h);
- zaawansowany system alarmowy (m.in. wykryje omyłkową chęć zamknięcia kluczyka np. w bagażniku);
- Rainsense II Wipers: czujniki deszczu, współpracujące z trybem automatycznej obsługi wycieraczek;
- poduszki powietrzne, systemy bezpieczeństwa takie jak: ABS, kontrola trakcji (możliwość włączenia/wyłączenia), tempomat;
- Twilight Sentinel: czujnik natężenia światła, dbający o automatyczne włączanie oświetlenia w aucie (jeśli to konieczne) oraz oferujący funkcję doświetlania drogi do domu (po zaparkowaniu i wyłączeniu auta, światła pozostają włączone przez określony czas, pozwalający na wejście do budynku);
- elektrochromatyczne lusterka typu dzień/noc (wewnętrzne i oba zewnętrzne);
- funkcja szybkiego odparowania szyb aktywująca jednocześnie podgrzewanie lusterek;
- sportowy wydech amerykańskiej marki tuningowej Flowmaster;
- zaawansowany komputer pokładowy pozwalający na programowanie licznych funkcji i prowadzenie dokładnej statystyki podróży (zużycie paliwa, prędkości, długość trasy etc.)

…i wiele, wiele więcej – zainteresowanych odsyłam do instrukcji obsługi auta (bezproblemowo dostępna w Internecie w formacie PDF).

Teraz może kilka słów na temat mojego konkretnego egzemplarza. Samochód sprowadziłem ze Stanów Zjednoczonych w roku 2010, od tamtego czasu znajduje się on w moich rękach. Zrobiłem nim lekko ponad 60 tysięcy kilometrów i nigdy mnie nie zawiódł – jak dotąd wymieniałem w nim jedynie materiały eksploatacyjne, takie jak filtr powietrza czy tarcze hamulcowe; wbrew powszechnym obawom, części takie są łatwo dostępne w rodzimych sklepach motoryzacyjnych (literalnie od ręki). Kolejnym mitem jest ogromny apetyt na paliwo (ileż razy wyprowadzałem ciekawskich z błędu, że nie połyka 30 litrów na setkę…), co myślę, że trafnie dokumentują załączone przeze mnie zdjęcia, wykonane w trakcie sezonu wakacyjnego 2013.

Samochód sprzedaję na markowych oponach po jednym sezonie, do wyboru letnie (Avon, montowane fabrycznie w brytyjskich autach m.in. marki Jaguar) lub zimowe (Fulda). Posiadam drugi komplet, który mogę odsprzedać nabywcy po atrakcyjnej cenie.

Auto posiada klasyczną bryłę luksusowej, amerykańskiej limuzyny. Jest bardzo masywne, wymiarów takich aut jak Audi A8, BMW serii 7 czy Mercedes Klasy S – i to są bezpośredni konkurenci dla tego auta. Kupując je w 2010 roku kierowałem się jego oryginalnością, a przede wszystkim stosunkiem jakości i bogatego wyposażenia względem ceny, znacznie korzystniejszym niż w przypadku wyżej wymienionej konkurencji. No i który facet nie chciałbym jeździć Cadillackiem z silnikiem V8 pod maską? ;)

Nie będę zachwalał jego wyglądu, to kwestia gustu. Specjalnie z myślą o sprzedaży auta przygotowałem jednak krótkie wideo, na którym można obejrzeć je dokładnie z zewnątrz jak i wewnątrz – serdecznie zapraszam do oglądania!

Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny pod numerami: 792-114-435 lub 796-696-855 (w godzinach 20-22). Zapraszam do odbycia jazdy testowej w Lublinie – zapewniam, że prawdziwy fan motoryzacji odjedzie tym autem już jako swoim ;)

Kwota, jaka mnie interesuje to 17 000 zł. Uważam, że to bardzo atrakcyjna oferta, zważywszy na konkurencję - za taką kwotę nabędziemy auto pół dekady starsze, no i przede wszystkim nie wyróżniające się aż tak bardzo na ulicy.

Chętnie odpowiem na wszystkie dodatkowe pytania również w tym wątku.


Ostatnio edytowano poniedziałek, 14 października 2013, 07:58 przez przemulala, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 19:35 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 maja 2011, 09:24
Posty: 337
Lokalizacja: Stalowa Wola
przemulala napisał(a):
za taką kwotę nabędziemy auto pół dekady starsze, no i przede wszystkim nie wyróżniające się aż tak bardzo na ulicy.



kolege na żarty wzięło pod koniec ogłoszenia :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 21:15 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 maja 2011, 14:07
Posty: 171
Lokalizacja: Łask
na ryneczek aby skoczyć po ziemniaki jak znalazł
nawet lepiej niz bucikiem :mrgreen:

_________________
Buick Park Avenue `99 - V6 3,8
Chevy G 20 `90 - V8 5,7
mobil 501 676 976
Bishops - dodatki do paliw i olejów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 21:19 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 czerwca 2010, 22:39
Posty: 2313
Lokalizacja: Łódź
Polak ale w czym problem? Porównując do np ałdi a8 cena tak jak pisze sprzedający niższa a o wyższości sts`a nad ałdi nie trzeba mówić - i tu i tu są fani a my w jakim jesteśmy obozie wiadomo.
Co do spalania - to 25 l. też się da - wszystko przecież jest kwestią korków i rozmiaru (wagi) stopy.
Możesz przybliżyć ten system ...- zaawansowany system alarmowy (m.in. wykryje omyłkową chęć zamknięcia kluczyka np. w bagażniku)
Podrzuć VIN zawsze kto chętny sprawdzi historie z USA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 21:37 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 maja 2011, 09:24
Posty: 337
Lokalizacja: Stalowa Wola
Grabo napisał(a):
Polak ale w czym problem? Porównując do np ałdi a8 cena tak jak pisze sprzedający niższa a o wyższości sts`a nad ałdi nie trzeba mówić - i tu i tu są fani a my w jakim jesteśmy obozie wiadomo.


Miałem na mysli pół dekady starsze amerykany. Wierz mi ze nic z europy nawet mi przez mysl nie przeszło :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 1 października 2013, 00:06 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 16:57
Posty: 1241
Lokalizacja: Opole
przemulala napisał(a):
[img]
Chciałbym Państwu zaprezentować auto niezwykłe, zupełnie niespotykane na polskich drogach i tym samym wzbudzające niecodzienne zainteresowanie pozostałych uczestników ruchu – mowa o samochodzie legendarnej amerykańskiej marki .......
Jak przystało na limuzynę marki utożsamianej ze spełnieniem się „amerykańskiego snu”, która była, jest i prawdopodobnie będzie używana przez śmietankę amerykańskiego społeczeństwa, auto wyposażone jest ponadprzeciętnie – nie znajdą tego Państwo w popularnych modelach, a jedynie najdroższych opcjach współczesnych luksusowych samochodów:



A co to qrva za nowomowa? Naganiaczem Amway'a jesteś czy wciskasz emerytom garnki i odkurzacze po 8 tysięcy na wycieczce do Lichenia? Wbijasz na forum entuzjastów aut amerykańskich, żeby sprzedać furę ale nie okazujesz im nawet krzty szacunku pisząc teksty zredagowane pod kretynów i jeleni. Nie dość, że jeden z najbardziej ..ujowych modeli caddiego ostatniego dwudziestolecia to jeszcze traktujesz nas jak idiotów w taki sposób opisując auto.
Czym jest cadillac to my tu wiemy. Zapomniałeś dopisać, że fura w 6 miesięcy zwróci się wożąc ludzi na weselach.

_________________
Cadillac - Standard of the World

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 1 października 2013, 03:07 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 18:44
Posty: 1693
Lokalizacja: stalowa wola
heheh , swiete slowa Cadillacman .
mialem wlasnie napisac cos w tym stylu bo z prawdziwym Cadillac'iem to to wozidlo juz nie ma nic wspolnego poza znaczkiem.
No i ten silnik nie dosc ze jeden z najbardziej awaryjnych w historii to jeszcze w poprzek auta bo przedni naped , bleeeeee

_________________
1984 Cadillac Coupe DeVille
1993 Buick Roadmaster Station Wagon
2011 Ford Crown Victoria P71 Police Intetceptor
korek tel: 692 395 231


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 14 października 2013, 07:57 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): poniedziałek, 30 września 2013, 17:00
Posty: 3
Panowie, tekst był przygotowany pod popularny serwis aukcyjny, po co te nerwy i emocje?

I nie, nie jestem sprzedawcą garnków. Zajmuję się inżynierią fotoniczną ;D

Wybaczcie, jeśli poczuliście się w jakiś sposób urażeni. To ogłoszenie ma charakter tylko i wyłącznie informacyjny.

Pozdrawiam

PS: Co do samego silnika, zastanawia mnie, skąd pochodzą informacje przedmówcy na temat awaryjności silnika Northstar. Z mojego doświadczenia (jak wcześniej wspomniałem przejechałem tym autem 60 tyś km) wynika coś wręcz przeciwnego - silnik ani razu nie był naprawiany.
PS2: Odnośnie tych 25 l spalanej benzyny, o których pisał Grabo: zamieściłem zdjęcia dokumentujące spalanie trasa/miasto. Oczywistym jest, że spalanie zależne jest od upodobań kierowcy na drodze. Ja w mieście nie przyspieszam gwałtownie, tylko kiedy chcę wbić się przed kogoś na pas ;P W trasie jeżdżę z mniej więcej stałą prędkością 120 km/h i wyprzedzam stosunkowo rzadko.
PS3: System alarmowy. Miałem taką sytuację, że rozpakowywałem bagażnik. Przy otwartym bagażniku zamknąłem auto z pilota i rzuciłem kluczyk do bagażnika. Auto zaczęło trąbić i świecić światłami, a ja - nie zauważywszy kluczyka - powiedziałem sobie "coś mu się popier*****" i zamknąłem bagażnik. Alarm się wyłączył, a ja zorientowałem się, że kluczyk został w bagażniku ^^ Na szczęście całe zdarzenie miało miejsce na mojej posesji, więc skorzystałem z zapasowego kluczyka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 14 października 2013, 14:02 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Informacje o awaryjności tego silnika pochodzą ze wszystkich możliwych źródeł :mrgreen: . To że komuś się udało nim zrobić 60tyś km to nie jest wyznacznik czegokolwiek, ilość pojawiających się co chwilę ogłoszeń sprzedaży wózków z tej "rodziny" z padniętym silnikiem mówi sama za siebie. Ludzie posiadający te wózki niestety dobrze się znają z tymi którzy handlują silnikami :wink: .

To jest po prostu fajny nudny dupowóz bez odrobiny charakteru i tyle, alternatywa dla ałdi i innych takich. Osobiście mimo miłości do amcarów wolałbym beemkę 7, może i wiocha ale przynajmniej ma napęd na właściwe koła :P

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 16 października 2013, 12:23 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 24 czerwca 2013, 09:28
Posty: 48
Miałem już parę northstarów, STS, DeVille, Eldorado.. Fajna bryczka na dupowóz. STS prowadzi się jak zabawka, gdyby miały one napęd na tył byłyby znacznie bardziej ciekawe. Jednakże..Northstar. STS, DeVille kupiłem z NOWYM silnikiem, w Eldorado sam wymieniłem silnik. Duch ma rację, użytkownicy nowych cadillacków mają dobry kontakt z ludźmi mającymi na sprzedaż silniki. Sam zrobiłem ok 60 tys jednakże ostatnie 10 na nowym silniku ;) (Eldorado).
Uwolniłem się od northstarów i raczej nie planuję powrotu :)

Polecam kontakt z Grodziskiem Mazowieckim - Warsztat gdzie robią głównie cadillacki. Tak w razie co.

Pozdro i owocnego sell'u życzę :)

_________________
GMC Vandura 2500 85' V8
GMC Vandura 2500 95' V8
Cadillac SeVille 84' V8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL