Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 15:09

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 167 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 5 maja 2013, 21:05 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 21 kwietnia 2012, 23:00
Posty: 47
maiki77 napisał(a):
Cześć, fajnie że projekt idzie do przodu! :)

ad.4. Co do felg to mam komplet felg od Z28 z rocznika 81. Z mojego Camarosa. Daj znać jak będziesz zainteresowany.

ad.6. Ja swoją obszyłem skórą i uważam, że było to bardzo dobre rozwiązanie. Twoja na zdjęciach nie wygląda źle (może się nie dopatrzyłem), więc jest to opcja warta rozważenia.

Daj nowe foty jak wygląda po blacharzu!

pozdro,


Hej, dzięki za info - co do felg to już kiedyś gadaliśmy. Wysłałem Ci info na @.

Jeżeli chodzi o skórę - z chęcią bym obszył całą deskę, ale pojawiają się dwa pytania:
1) czy pasuje środek materiałowy a deska skóra? (chyba raczej powinno iść w parze)
2) jakie orientacyjne koszty obszycia deski skórą, ewentualnie deska + boczki, ewentualnie deska boczki i siedzenia :)

dzięki!

PS. foty po blacharzu będą jak tylko będę się widział z autkiem, bo chwilowo jestem za granicą ;)
PS2. Mariusz - info poszło na PW. thx

Pozdro!

_________________
Chevy Camaro '79
Chevy Impala '63

moje projekty:
facebook/S-garage
https://www.facebook.com/pages/S-Garage ... 904?ref=hl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 11 maja 2013, 23:13 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 21 kwietnia 2012, 23:00
Posty: 47
mariusz76a napisał(a):
Mam dwie używane szyby czołowe po 300zł za sztukę.


Hej Mariusz - czy mógłbyś napisać coś więcej? Będę potrzebował przedniej szyby.. proszę odezwij się na priv jak znajdziesz chwilkę - thx.

UPDATE: samochód jest już u mnie na podwórku i cała dupa jest w powietrzu, okazuje się, że:
- wydech do oczyszczenia i będzie nadawał się do dalszego użytku, jednak jest poprowadzony jakoś dziwnie - końcówki wychodzą bliżej środka pojazdu a nie przy bocznych krawędziach - wrzucę fotki to może skomentujecie coś ;)
- hamulce z tyłu wyglądają dobrze
- nie ma nigdzie luzu przy tylnym moście

kolejna rzecz do kupienia:
- amortyzatory tył (czy można dostać w rozsądnej cenie gdzieś w Polsce?)
znalazłem na ebay w UK za 130 GBP = 650 PLN czy to normalna cena?
http://www.ebay.co.uk/itm/Rear-Air-Shoc ... 51ab2d63ac


fotki wrzucę za tydzień, bo planuję poświęcić cały weekend na robotę przy aucie :)

PS. fotki wrzucać na tą stronę, czy doklejać na pierwszej stronie żeby wszystkie były w jednym miejscu?

pozdrawiam!

_________________
Chevy Camaro '79
Chevy Impala '63

moje projekty:
facebook/S-garage
https://www.facebook.com/pages/S-Garage ... 904?ref=hl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 12 maja 2013, 21:11 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 17 września 2011, 19:52
Posty: 195
Lokalizacja: Pruszków
Co do szyby to masz tu fotkę: https://dl.dropboxusercontent.com/u/439 ... zybafb.JPG . Górny pas p/słoneczny niestety przez te wszystkie lata zmienił kolor na brązowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 23 maja 2013, 21:27 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 21 kwietnia 2012, 23:00
Posty: 47
mariusz76a napisał(a):
Co do szyby to masz tu fotkę: https://dl.dropboxusercontent.com/u/439 ... zybafb.JPG . Górny pas p/słoneczny niestety przez te wszystkie lata zmienił kolor na brązowy.


Hej, dziękuję serdecznie jednak raczej się nie zdecyduję ze względu na ten pasek... więc poszukiwań ciąg dalszy. Tak czy inaczej - dziękuję za propozycje!

Poniżej fotki z kolejnego etapu:
(teraz pytanie... czy wrzucać fotki na 1wszą stronę czy tutaj?)

- resory, bębny, tylny most - wypiaskowane
- zbiornik paliwa + wszystkie uchwyty itp. - wyczyszczone
- wydech do wywalenia, będzie cały nowy (poniżej fotki)

Gotowe do malowania pistoletem. 2 składnikowy epoksydowy podkład antykorozyjny, później na to jeszcze warstwa czarnego lakieru - półmat.

Serdeczne podziękowania dla mojego Ojca, bez którego nic bym nie zrobił. Tata specjalnie wybudował miejsce dla Camaro, utwardzone wybetonowane i teraz już zadaszone (fotki jak jeszcze garaż nie był skończony). Nawet kobyłki pod auto specjalnie ręcznie zrobione przez mojego Tatę - dzięki!!

Każdy element czyszczony i malowany na nowo:
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


WYDECH:
Będę celował w coś takiego, prawdopodobnie wyspawane w całości z kajnerki. zastanawiam się teraz skąd i jakie tłumiki wsadzić żeby był głęboki bulgot, nie hardkorowo głośny... taki średni ale przyjemny...?
- z tego co widziałem to trudno będzie odkręcić wydech od kolektora (zapieczone śruby) i teraz są dwa wyjścia: albo ucinam na pierwszym zakręcie i dorabiam z kajnerki całość... albo działam palnikiem i WD-40 próbuję odkręcić od kolektora i stamtąd lecimy do końca z nowym wydechem. Kawałek od kolektora (na pierwszym zakręcie) chciałbym dać takie siatkowe elementy tłumiące drgania.

Obrazek


Moje pytania zatem:
- jakie tłumiki i gdzie kupić? (rozsądne ceny pliz)
- z tego co wyczytałem X-pipe to dobre rozwiązanie (lepsze niż dual czy H-pipe)

dzięki!

_________________
Chevy Camaro '79
Chevy Impala '63

moje projekty:
facebook/S-garage
https://www.facebook.com/pages/S-Garage ... 904?ref=hl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 24 maja 2013, 14:21 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2011, 17:05
Posty: 237
bez urazy :wink: ale
te spawy nie wyglądają za ciekawie ...
lakier widać już kiedyś ponownie kładziony, nie zaglądasz pod niego?
zobacz w profile zamknięte
taka robota to na 2 lata, a po co bawić się 2wa razy?

_________________
Na całym świecie człowiek szuka różnych ułatwień, aby... nie wychodzić z domu. W Ameryce zrobiono wszystko, aby nie wysiadać z samochodu.
cieszy Caddy 59, Fiero GT, w sercu pozostanie Camaro Z28 '82 i Starliner '61


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 25 maja 2013, 15:33 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 21 kwietnia 2012, 23:00
Posty: 47
kecaj73 napisał(a):
bez urazy :wink: ale
te spawy nie wyglądają za ciekawie ...
lakier widać już kiedyś ponownie kładziony, nie zaglądasz pod niego?
zobacz w profile zamknięte
taka robota to na 2 lata, a po co bawić się 2wa razy?


Hej, profile zostały obejrzane i wszystko jest zdrowe. Ogólnie bardzo mała ilość korozji na samochodzie.
Lakier - całość będzie ogarnięta przez lakiernika, który jestem pewien, że nie zrobi żadnej fuszerki.
Dopilnuję żeby nie była to robota na 2 lata, tylko na 22 co najmniej ;)

Czy mógłby ktoś podpowiedzieć:
- dziury w podłodze (widać na jednym zdjęciu) z klapkami - do czego służą? może służyły na taśmie produkcyjnej przy składaniu samochodu a teraz nie spełniają żadnej funkcji?
- pochłaniacz oparów paliwa (rozumiem, że w tamtych latach założony ze względu na modę "ochrona środowiska"... między innymi też camaro z tamtych lat będzie miało mniej mocy a niżeli starsze modele - dyskusja na stronie drugiej tego wątku:
mariusz76a napisał(a):
Wykastrowała je raczej nowa norma pomiaru mocy która zwie się SAE i obowiązywała od 1972r. Według SAE realna moc była o jakieś 20% niższa niż wcześniej. Innym czynnikiem wykastrowania było przejście na benzynę bezołowiową od 1971/72r. co pociągnęło za sobą zmniejszenie kompresji silników. Potem doszły normy spalin i było po ptokach.


czy mogę wywalić całkowicie ten pochłaniacz oparów? co tym uzyskam? środowisko w ogóle mnie nie obchodzi, ma być zapach spalin i zdrowy bulgot.

- wspomniane zostało o przejściu na benzynę bezołowiową w latach 70/71... czyli mogę być pewny, że paliwo kupione na stacji nie wyrządzi żadnej szkody...? (nie ma mnie na miejscu żeby zobaczyć czy gdzieś jest napis "unleaded fuel only")

_________________
Chevy Camaro '79
Chevy Impala '63

moje projekty:
facebook/S-garage
https://www.facebook.com/pages/S-Garage ... 904?ref=hl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 26 maja 2013, 07:54 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 17 września 2011, 19:52
Posty: 195
Lokalizacja: Pruszków
Odnośnie benzyny bezołowiowej to w necie piszą tak: "1972 on: Virtually all were unleaded-compatible from new but beware of engine/ cylinder head swaps for earlier types."

Pochłaniacz oparów możesz wyrzucić ale załóż na rurkę jakiś mały filtr paliwa żeby do zbiornika nie dostawał się kurz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 26 maja 2013, 18:34 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 21 kwietnia 2012, 23:00
Posty: 47
mariusz76a napisał(a):
Odnośnie benzyny bezołowiowej to w necie piszą tak: "1972 on: Virtually all were unleaded-compatible from new but beware of engine/ cylinder head swaps for earlier types."

Pochłaniacz oparów możesz wyrzucić ale załóż na rurkę jakiś mały filtr paliwa żeby do zbiornika nie dostawał się kurz.


dzięki za odpowiedź - w takim razie mogę lać wiadrami normalną benzynę ze stacji ;)
jeżeli chodzi o pochłaniacz oparów - zostanie wywalony.

Jakieś podpowiedzi jeżeli chodzi o wydech?
dzięki

_________________
Chevy Camaro '79
Chevy Impala '63

moje projekty:
facebook/S-garage
https://www.facebook.com/pages/S-Garage ... 904?ref=hl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 27 maja 2013, 22:40 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 kwietnia 2012, 12:31
Posty: 29
Lokalizacja: Skierniewice
te spawy faktycznie nie napawają optymizmem ale może to tylko takie zdjęcie :wink:
proponuje jeszcze dokupić taki zestaw:
http://www.summitracing.com/parts/ens-3-18116r/overview/year/1979/make/chevrolet/model/camaro

_________________
Pontiac Firebird 1991 3.1 V6
Chevrolet Camaro 1979 5.7 V8- w trakcie resto :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 27 maja 2013, 23:07 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 21 kwietnia 2012, 23:00
Posty: 47
pietia30 napisał(a):
te spawy faktycznie nie napawają optymizmem ale może to tylko takie zdjęcie :wink:
proponuje jeszcze dokupić taki zestaw:
http://www.summitracing.com/parts/ens-3-18116r/overview/year/1979/make/chevrolet/model/camaro


Dzięki za podpowiedź - prawdopodobnie wyląduje również na liście zakupów do auta.
Robię większą listę żeby w jednej przesyłce przyszła całość... wiem, że na pewno będę musiał kupić nowe amory, ewentualnie nową wykładzinę do środka, jedną felgę i kilka innych pierdół...

Jeżeli chodzi o wydech to dostałem propozycję zrobienia kompletnego wydechu z nierdzewki za 3000zł, poszukam jeszcze zanim podejmę ostateczną decyzję, ale wszystko wskazuje, że tak się skończy.

Czy znacie jakiegoś dobrego speca od wydechów w okolicy Krakowa? trafiłem na www.gtperformance.pl

_________________
Chevy Camaro '79
Chevy Impala '63

moje projekty:
facebook/S-garage
https://www.facebook.com/pages/S-Garage ... 904?ref=hl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 167 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL