Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest niedziela, 23 września 2018, 15:04

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 4 czerwca 2013, 17:53 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 16:57
Posty: 1241
Lokalizacja: Opole
mariusz76a napisał(a):
A co w zasadzie daje taki daszek?


To, że podjeżdżając pod światła wykrzywiasz kalfasa jak łabędź bo świateł nie widzisz 8) . Z drugiej strony auto ma być takie jak chce właściciel i jak mu się podoba. A wóz Kecaja jest faktycznie świetny, szacun za wykonaną pracę. Nadmiar lusterek jak w tirze nie jest może moim ideałem, ale o gustach się nie dyskutuje.

_________________
Cadillac - Standard of the World

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 4 czerwca 2013, 19:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Mnie w Blazerze się taki daszek marzy :) Usmiechnę się do Ciebie Kecaj jak go wykonać :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 5 czerwca 2013, 09:44 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2011, 17:05
Posty: 237
i tak w tych lusterkach nic nie widać :mrgreen:
Maska długa, z daszkiem czy bez przed światłami staję daleko z tyłu :wink:
Największy problem mam z ciemną masą na drogach, zwłaszcza ronda gdzie chcąc wjechać czarna masa często staje by puszczać, nie puszczać, obserwować, itp. Nie wiem czy jechać czy nie. Kiedyś taki jeden stoi i niby puszcza, fotki komórką cyka, więc ja jadę on też...Inny, jadę coś mnie wyprzedza na dłuższym odcinku a potem zwalnia, hamuje bym wyprzedził, potem znowu za mną. Wiem że dinozaur na PL drogach ale taka jazda nie jazda.
Macie zresztą chyba podobnie.
Paweł, mocowania boczne powycinane z nierdzewki i przykręcone pod listwy i razem z nimi do słupków.
Robili w Normcar'ze, ja wcześniej klepałem ale brak sprzętu mnie zdegradował...i myślałem że to proste, a źle myślałem.
Blacha zagięta w ,,o,, na krawędziach, w środku drut. Daszek nie jest płaski, uformowany we wszystkich płaszczyznach na ,,kole angielskim,,
Bez stopki po środku do 50'ki na zegarze ok, potem trochę podskakuje dlatego po środku stopka z przyssawką do szyby. Przetestowane przy prędkości 80-90'ki jak przyklejony.

_________________
Na całym świecie człowiek szuka różnych ułatwień, aby... nie wychodzić z domu. W Ameryce zrobiono wszystko, aby nie wysiadać z samochodu.
cieszy Caddy 59, Fiero GT, w sercu pozostanie Camaro Z28 '82 i Starliner '61


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 5 czerwca 2013, 12:54 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 18:44
Posty: 1693
Lokalizacja: stalowa wola
kecaj ile wzieli za taki daszek ? - oczywiscie jezeli to nie tajemnica .
Ciekaw jestem ile teraz rzemiosło kosztuje w PL

_________________
1984 Cadillac Coupe DeVille
1993 Buick Roadmaster Station Wagon
2011 Ford Crown Victoria P71 Police Intetceptor
korek tel: 692 395 231


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 7 czerwca 2013, 21:38 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2011, 17:05
Posty: 237
poszło PW
w sumie nie pamiętam :wink:

_________________
Na całym świecie człowiek szuka różnych ułatwień, aby... nie wychodzić z domu. W Ameryce zrobiono wszystko, aby nie wysiadać z samochodu.
cieszy Caddy 59, Fiero GT, w sercu pozostanie Camaro Z28 '82 i Starliner '61


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 czerwca 2013, 16:45 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2011, 17:05
Posty: 237
pompa paliwa, przeróbka z mechanicznej na elektryczną, nie wiem czy to złudzenie ale na trasie lepiej sobie poczyna, dziś objechałem na odcinku 30 km wszystkie tiry i aż 3 osobówki ;D w tym jedna z przyczepką ;)
nie obyło się bez problemów, tzn zalania gaźnika ale trochę zdławiona do 0,2 i jeździ, gaźnik trzyma, nie brakuje, nie przelewa
chmmmm, w sumie zrobiłem 30 km, działa, jedno to jakby na ostrym przechyle/rondo/ lekko się zadławił
przetestuję go w niedzielę
z rozmowy z innymi posiadaczami klasyków z gaźnikiem wynika że większość z nich ma zastąpioną mechaniczną na elektr. i śmigają bez problemów
moja mechaniczna działa ale w niedalekiej przyszłości była by do wymiany, kupie by mieć na półce jak elektr. by się w cadi nie sprawdziła

_________________
Na całym świecie człowiek szuka różnych ułatwień, aby... nie wychodzić z domu. W Ameryce zrobiono wszystko, aby nie wysiadać z samochodu.
cieszy Caddy 59, Fiero GT, w sercu pozostanie Camaro Z28 '82 i Starliner '61


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 czerwca 2013, 18:44 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 20:20
Posty: 367
Lokalizacja: Mikołów
Samochód marzenie.

_________________
"A free people ought to be armed."
- George Washington


"ONLY MILK AND JUICE COME IN 2 LITRES"
'06 Pontiac Grand Prix GXP
'03 Lincoln Navigator
'92 Chevy Caprice Classic Station Wagon Euro Version


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 24 września 2013, 15:52 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2011, 17:05
Posty: 237
dzięki Marcin
a tu takie tam żółte ładne sobie stało :)
Obrazek
Obrazek

_________________
Na całym świecie człowiek szuka różnych ułatwień, aby... nie wychodzić z domu. W Ameryce zrobiono wszystko, aby nie wysiadać z samochodu.
cieszy Caddy 59, Fiero GT, w sercu pozostanie Camaro Z28 '82 i Starliner '61


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 24 września 2013, 15:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:55
Posty: 1809
Lokalizacja: Warszawa
Zajebiste fotki :D

_________________
Obrazek
https://www.facebook.com/HellOnWheels67


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 25 września 2013, 11:42 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): czwartek, 19 września 2013, 11:40
Posty: 37
kecaj73 napisał(a):
pompa paliwa, przeróbka z mechanicznej na elektryczną, nie wiem czy to złudzenie ale na trasie lepiej sobie poczyna, dziś objechałem na odcinku 30 km wszystkie tiry i aż 3 osobówki ;D w tym jedna z przyczepką ;)
nie obyło się bez problemów, tzn zalania gaźnika ale trochę zdławiona do 0,2 i jeździ, gaźnik trzyma, nie brakuje, nie przelewa
chmmmm, w sumie zrobiłem 30 km, działa, jedno to jakby na ostrym przechyle/rondo/ lekko się zadławił
przetestuję go w niedzielę
z rozmowy z innymi posiadaczami klasyków z gaźnikiem wynika że większość z nich ma zastąpioną mechaniczną na elektr. i śmigają bez problemów
moja mechaniczna działa ale w niedalekiej przyszłości była by do wymiany, kupie by mieć na półce jak elektr. by się w cadi nie sprawdziła


Cześć. A jaka pompe daleś? Nie hałasuje? Ja też mam elektryczną w satellite i strasznie buczy.
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL