Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest sobota, 17 listopada 2018, 06:44

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 5 sierpnia 2011, 10:16 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 09:42
Posty: 436
Lokalizacja: Warszawa (WK)
Jerry napisał(a):
No a będzie to................
383 cid 500 HP Chevy Street Stroker Engine/ 470 ft lbs

STROKER 4 BOLT MAIN BLOCK
STROKER CRANKSHAFT
FORGED CONNECTING RODS
POWER FORGED PISTONS 10.4:1 COMPRESSION
SPEED PRO MOLY RINGS
COMP CAMS ROLLER CAMSHAFT DURATION @ 050, 242/248, LIFT, 584/579
HEAVY DUTY DOUBLE ROLLER TIMING SET
HEAVY DUTY TRIMETAL ENGINE BEARINGS
MELLING HIGH PRESSURE OIL PUMP AND SCREEN
NEW AIR FLOW RESEARCH 65cc CYLINDER HEADS,
SCREW IN 7/16 ROCKER STUDS AND GUIDE PLATES
NEW 2.05 STAINLESS STEEL INTAKE VALVES
NEW 1.6 STAINLESS EXHAUST VALVES
COMP CAMS 1.6 ROLLER ROCKER ARMS
HARD SEATS AND GUIDES FOR UNLEADED FUEL
NEW HARDENED PUSHRODS, ROLLER LIFTERS
NEW OIL PAN, TIMING COVER, CHROME VALVE COVERS
NEW GM HARMONIC BALANCER DAMPER
NEW FLEXPLATE FOR AUTO TRANS (STD TRANS FLYWHEEL EXTRA)
BALANCED, BLUE PRINTED ASSEMBLED AND PAINTED
ENTIRE ROTATING ASSEMBLY BALANCED
New Air Gap Intake Manifold
New 4 Barrel Carburetor 800 CFM Edelbrock With Electric Choke #1813
New Race Prepped Blue Printed HEI Distributor with 53,000 Volt Coil
New Champion Spark Plugs, Heave Duty Ignition Wires & Linear Looms
New Thermostat Chrome Housing
New Fuel And Water Pump
New Dip Stick And Tube, Oil Filter Housing And Filter
New Air Cleaner, Complete P.C.V. Ventilation System With Grommets
Braided Fuel Lines
Mini High Torque Starter


Ja pier....lę :shock:
Dżery, gratuluję wyboru i odwagi :wink:
Już czuję ten smród palonej gumy :twisted:

_________________
V945 93'
Ex: W123 240D 78'
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham 84'
Ex: W123 240D 84'
Ex: Chevrolet Caprice Station Wagon 86'


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 5 sierpnia 2011, 14:55 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Dzięki Jerry. A tak z innej bajki, Ty masz chyba skrzynkę th200-4r czy jakoś tak. Nie rozleci się przy takim serduchu? Konwerter zostawiasz seryjny czy coś do startu z większych obrotów?

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 5 sierpnia 2011, 21:32 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 16:28
Posty: 396
Lokalizacja: Wotfuck
duch_gdansk napisał(a):
Dzięki Jerry. A tak z innej bajki, Ty masz chyba skrzynkę th200-4r czy jakoś tak. Nie rozleci się przy takim serduchu? Konwerter zostawiasz seryjny czy coś do startu z większych obrotów?


Na te pytania nie znam jeszcze odpowiedzi ale mam jeszcze czas aby o tym pomyśleć. Na jakieś 3 miechy przed montażem będe musiał już wiedzieć czego chce :)

_________________
Obrazek85 MCSS 305 CID


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2011, 22:52 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 22:52
Posty: 730
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
no pani to konkret wybór, to ja Ci mówię że skrzynka też musi być konkret wraz z tran break, no i dobry most i małe urządzonko takie jak line lock :twisted: i będzie dym. Ino zrób z niego sleepera.

_________________
modded 2001 Corvette C5 Z06 - red nasty bitch

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2011, 23:05 
Offline
Detroit Iron member

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 21:43
Posty: 202
Lokalizacja: Warsaw
Trans brake oraz line lock sa nie potrzebne, ale za to dobra skrzynia jest "a must". Takze most musi byc lepszy od tamtego 7.5" co masz teraz. Powodzenie!!

_________________
Mike
klasyki z Ameryki: rebelrides.pl
rebelridesclassiccars.blogspot.com
Facebook: RebelRides ClassicCars
President, Wicked Rides Poland Chapter


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 8 sierpnia 2011, 00:20 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 16:28
Posty: 396
Lokalizacja: Wotfuck
znowu coś tam do przodu :)
Obrazek

Mam małą rozkminke z matami wygłuszającymi. Nie mama już czasu na zasysanie z us więc kupuje tu. Macie może jakieś propozycje? Nie wiem czy na podłogę brać bitumiczne (2mm gr) czy bitumiczne z filcem (7 mm gr) czy też polimerowe (2 mm gr). Na drzwi to na pewno któreś z tych cienkich.Jeśli macie jakieś doświadczenie w tym temacie to dajcie znać jak najszybciej bo potrzebuję kupić je na wczoraj :D

Most i skrzynka też będą wymieniane a i hamulce z tyłu zmienie na tarczowe. No ale na to mam jeszcze czas. Trzeba bedzie najpierw troche $ odłożyć żeby ruszyć dalej.

_________________
Obrazek85 MCSS 305 CID


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 8 sierpnia 2011, 10:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
No piknie Panie, piknie. Mojego Blazera tam gdzieś zmokniętego nie widziałeś? :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 8 sierpnia 2011, 17:04 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 16:28
Posty: 396
Lokalizacja: Wotfuck
grusiak napisał(a):
No piknie Panie, piknie. Mojego Blazera tam gdzieś zmokniętego nie widziałeś? :)


Mówisz o tym kwadraciaku co z niego potrzebne mi kawałki blachy docinają?
to odpowiem że nie nie widziałem ale w czwartek albo w piątek go obejrze. Piotrka komarek też już chyba tam stoi. ")

_________________
Obrazek85 MCSS 305 CID


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 13 sierpnia 2011, 01:17 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 16:28
Posty: 396
Lokalizacja: Wotfuck
Małymi kroczkami ale systematycznie brniemy do przodu.

ObrazekObrazek Podłoga wygląda zajefajnie. Maty już są :)
ObrazekObrazek Ćwiartki, zadek i dach prawie gotowe
ObrazekObrazek Błotniki wyklepane i wstawione
ObrazekObrazekBuźka na miejscu tylko oczu brak
ObrazekObrazekObrazekMaska spasowana
ObrazekObrazek to z czym było najgorzej też nabiera juz wyglądu

_________________
Obrazek85 MCSS 305 CID


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 13 sierpnia 2011, 09:56 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 10:55
Posty: 226
Widzialem b. ladnego Monte na PBM i tak sobie mysle zebym chcial takiego miec :)

_________________
Portal o amerykańskich autach
http://www.roadrunners.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL