Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest czwartek, 19 lipca 2018, 22:51

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 418 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 3 lutego 2014, 08:55 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): środa, 15 stycznia 2014, 11:59
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Jednak idzie na sprzedaż? :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 3 lutego 2014, 12:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Damias napisał(a):
Jednak idzie na sprzedaż? :?


Iść to sobie może ;) pytanie czy znajdzie się kupiec :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 21 lutego 2014, 17:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Ale świat mały. Dawno mnie nie było na stronie desoto58.com i co widzę? Mój Blazer !

http://desoto58.com/cars-index/item/5212-polska-malopolskie-chevrolet-blazer-1979.html
Fajnie zobaczyć jak auto wyglądało lata temu :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 21 lutego 2014, 18:40 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): piątek, 21 września 2012, 19:28
Posty: 95
Na zdjęciu jeszcze trzyma się kupy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 21 lutego 2014, 19:10 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Taki ładny był :wink:
Ale teraz chyba pod każdym względem zyskał :D

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 10 maja 2014, 19:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
grusiak napisał(a):
Nr1 zatkałem (podobno jest do starowania nawiewami. Nr 2 w dół do kolektora ssącego. Nr 3 zatkałem a pewnie trzeba podłączyć pod filtr powietrza? Choć gościu w USA twierdzi, że to "generic manifold vacum. Czyli co? Nr 4 podłączyłem pod aparat zapłonowy. Jest jeszcze właśnie ta dziura po prawej przy ssaniu. To jest podciśnienie. Zatkałem i jest troszkę lepiej ale pewnie trzeba podłaczyć właśnie pod pokrywę zaworów? A gdzie w takim razie podciśnienie ze skrzyni biegów?
Załącznik:
DSC00215bis.JPG


Ponawiam pytanie. W necie nic nie mogę znaleźć. Który port jest do czego podłączany?

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 10 maja 2014, 20:45 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 17 września 2011, 19:52
Posty: 195
Lokalizacja: Pruszków
Nie znam dokładnie portów podciśnieniowych tego gaźnika ale to jest nieistotne. Nie wiem czy wiesz ale mamy tylko dwa podstawowe rodzaje podciśnień: Ported vacuum i Manifod vacuum. Podciśnienie "Ported" podłączamy do aparatu zapłonowego i chodzi w nim o to że uaktywnia się ono dopiero po dodaniu gazu. Każdy gaźnik Rochester Quadrajet ma tylko jeden port z tym podciśnieniem. Jeżeli na wolnych obrotach mamy w porcie pełne podciśnienie to znaczy że jest to "Manifold vacuum" i służy do podłączenia jakichś innych urządzeń, np. sterowania nawiewami, skrzyni biegów, zaworka PCV itp. itd. Nie jest istotne do którego wyjścia podłączysz rurkę, ważne żeby tam było "Manifold vacuum". Na początek sprawdź gdzie masz podciśnienie "Ported" i tam podłącz aparat zapłonowy, użyj do tego np. wakuometru ale wprawny mechanik obejdzie się bez niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 10 maja 2014, 20:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Tak zrobiłem jak piszesz. Jedyne co mnie nurtuje to to, czy dobrze zrobiłem robiąc odpowietrzenie pokryw zaworowych oraz mam kruciec w kolektorze ssącym. Silnik jest taki jak u Ciebie w Pontiac'u. Jest między kolektorem ssącym wyjście ze skrzyni korbowej. to podłączyłem właśnie pod kolektor ssący. PCV z pokrywy zaworów podłączyłem pod główne największe wyjście gaźnika.

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 10 maja 2014, 21:07 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 17 września 2011, 19:52
Posty: 195
Lokalizacja: Pruszków
W kolektorze mogą występować dwa porty z pełnym podciśnieniem:

Obrazek

Do lewego w Pontiakach podłącza się zawór PCV a do prawego np. serwo hamulców lub skrzynię biegów. Tak czy siak, zaślepienie tych wszystkich porów nie powinno w żaden sposób rzutować na pracę silnika.

A w to wyjście(?) ze skrzyni korbowej to wsadza się zawór PCV i podłącza w to lewe podciśnienie na kolektorze.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 10 maja 2014, 21:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
U mnie jest inny kolektor ssący.
Załącznik:
3756.jpg


Nr 1 podłączyłem pod nr 2 (tam wystaje chyba podciśnienie ze skrzyni korbowej.

Z pokrywy zaworów podłaczyłem pod gaźnik.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 418 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL