Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest niedziela, 23 września 2018, 13:57

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2016, 22:46 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 4 października 2010, 01:06
Posty: 288
Dzięki Panowie za dobre słowo :)
Wpada tu ktoś jeszcze co ma aktualnie Caprice ogórka albo większą wiedzę na temat tych aut?
Jedyna mała usterka, która mi została po poprzednim właścicielu to czasem samoczynnie załącza mi się oświetlenie wewnątrz kabiny.
Chevy przeszedł małą przemianę wizualną, tzn odgruzowanie i gruntowne czyszczenie... W wolnej chwili napiszę coś więcej.

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 16 sierpnia 2016, 23:01 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 13 kwietnia 2012, 22:28
Posty: 374
Lokalizacja: Barwice - Polska ; Peterborough - UK
ładny ten kolorek :)

_________________
Daniel
Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 19 września 2016, 11:55 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 10:55
Posty: 226
Piękny. Warto czasem zajrzeć na inne forum zobaczyć co się dzieje ;) Na fb cię chyba nie mam bo nie wiedziałem, że kupiłeś taką piękną bestię :) Gratulacje.

_________________
Portal o amerykańskich autach
http://www.roadrunners.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 2 października 2016, 10:02 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 4 października 2010, 01:06
Posty: 288
Dzięki zawsze o takim marzyłem i udało się :)
Przenoszę dyskusję o radiach do mojego wątku, żeby jadanielowi nie zaśmiecać tematu o jego pięknym Camaro.

Niewysoki model Twojego radia to UM6. Moje to ULO Chevrolet.
Jak znajdę do siebie radio z CD to będę się swojego mógł pozbyć, dam wtedy znać. Powoli tracę nadzieję, że w PL znajdę, pozostaje ebay...
Mógłbyś mi podpowiedzieć albo pokazać jak u Ciebie działają światła z przodu, tzn postojówki, krótkie/długie i kierunki?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 4 października 2016, 20:39 
Offline
Detroit Iron member

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:18
Posty: 62
Lokalizacja: Lublin
Dzięki Bartek. Jeśli chodzi o radio, to rozumiem, że twoje podpasuje do mojego? Jeśli znajdziesz, biorę twoje.
U mnie światła były rzeźbione. Tam, gdzie oryginalnie były kierunkowskazy (do wewnątrz od reflektorów głównych) mam teraz światła do jazdy dziennej i postojówki. Użyta dwuwłóknowa żarówka. Światła dzienne włączają się po włączeniu zapłonu i nie da się ich wyłączyć. Postojówki dopiero po włączeniu. Światła mijania/drogowe standardowo po włączeniu. Jazda dzienna świeci cały czas. Kierunkowskazy są przeniesione na zewnątrz. Przednie obrysówki się nie świecą, ale przy działających kierunkowskazach migają naprzemian (jak kierunkowskaz gaśnie, zapala się obrysówka). Przy przeglądzie diagnosta wydziwiał ale mu się podobało i puścił. W tylnych żarówka kierunkowskazu jest dołożona do świateł cofania. Mam świecące na pomarańczowo kierunkowskazy i nikt się nie czepia. Wsteczne świecą na biało. Przy włączeniu kierunkowskazu przy cofaniu jest całkiem w porządku.

_________________
'69 Dodge Monaco 500, '92 Chevrolet Caprice Wagon


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 9 grudnia 2016, 17:21 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 4 października 2010, 01:06
Posty: 288
Niewysoki, dzięki za opis.
Zna ktoś to auto? Widziałem go kilka razy na trasie ale nie wiem co ma pod machą i kto jest właścicielem...
http://opcwaw.blogspot.com/2013/09/youn ... price.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 00:03 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 10 grudnia 2016, 02:18
Posty: 11
BartekV8 napisał(a):
...ważne, że auto jest i nie oddam go za żadne skarby!!
Od dwóch tygodni rozumiem o czym mówisz :) Moja historia jest mniej epicka :). Widywałem takie auta w filmach jako radiowozy i zawsze mi się podobały. Potem spotkałem taki radiowóz gdzieś w Szwecji. Gość robił zdjęcia do ogłoszenia. Kompletny radiowóz z kogutami i nawet atrapą strzelby pod klapą bagażnika :) Już wtedy cena wydała mi się wyjątkowo atrakcyjna. Innym razem spotkałem kombiaka takiego jak mój, zaparkowanego obok fabii pick-up. Wyglądało to jakby skoda mogła zaparkować w bagażniku Caprice'a :) Potem marzenie o amerykańskim V8 ewoluowało w kierunku pick-upa Ram'a lub F-150 ponieważ prócz funkcji czysto przyjemnościowej auto miałoby od czasu do czasu zawieźć mnie z żoną i dwoma rowerami na jakąś wycieczkę poza macierzyste tereny. Całkiem niedawno, zupełnym przypadkiem grzebiąc na znanym portalu aukcyjnym trafiłem na tego kombiaka i oświeciło mnie, że tu także rowery wejdą bez zdejmowania kół :) Nigdy wcześniej nie interesowałem się tematem jakoś głębiej... więc o tym, że jest coś równie fajnego jak silnik LT1, dowiedziałem się w rozmowie telefonicznej ze sprzedającym. Cena okazała się dla mnie do zaakceptowania, więc wziąłem autolawetę i pojechałem ponad 600km na zakupy :) Auto jest u mnie od 5 tyg z czego 3 tygodnie nie było mnie w kraju. Nacieszam się nim więc dopiero dwa tygodnie :) A na marginesie - jeśli dysponowałbyś zdjęciem spodu obejmującym tylny stabilizator i jego punkty mocowań, to byłbym wget e jest już namierzona i nawet w kolorze, a kolejny etap to opcjonalny trzeci rząd siedzeń w bagażniku :) Poza tym przywróciłem mu oryginalne sprężyny, bo na niskich progresach przód obcierał oponami o nadkola. Do tego dostał nowe Billsteiny B6. Co dalej? Czas pokaże, ale raczej podobnie jak Ty "nie oddam za żadne skarby" ;) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 11 grudnia 2016, 03:34 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 4 października 2010, 01:06
Posty: 288
LT1 robi robotę i ma potencjał na wiele koników więcej. Masz dwa elektryczne wiatraki czy wiskozę+ jeden elektryk do klimy?
Nie ma problemu w poniedziałek wrzucę Ci zdjęcia mocowania stabilizatora. Stabilizator miały radiowozy i cywile z opcja zawieszenia sportowego lub heavy duty.
Muszę się wreszcie zebrać i wrzucić kilka fot jak moje auto było "zagrzybione" po zakupie.
Jak po tak krótkim czasie posiadania już normalnie jeździsz i się nim cieszysz znaczy, że dobra sztuka Ci się trafiła:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 2 lutego 2017, 13:17 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): czwartek, 18 lutego 2016, 17:41
Posty: 21
BartekV8 napisał(a):
Niewysoki, dzięki za opis.
Zna ktoś to auto? Widziałem go kilka razy na trasie ale nie wiem co ma pod machą i kto jest właścicielem...
http://opcwaw.blogspot.com/2013/09/youn ... price.html


Znam tego kapcia - właściciel z tego co mi opowiadał ściągnął go osobiście z USA gdy był dobry kurs dolca. Natrzaskał nim chyba koło 200tys km NA LPG bez większych problemów. Widuje go często - parkuje pod chmura w mojej okolicy. Pod maską LT


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2017, 14:55 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 4 października 2010, 01:06
Posty: 288
5,7 LT1 czy raczej 5,7 TBI ? TBI ma 180km.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL