Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest czwartek, 15 listopada 2018, 01:35

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 19 listopada 2014, 17:36 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 18:44
Posty: 1693
Lokalizacja: stalowa wola
Witam
Przedstawiam Wam moje autko które kupiłem sobie na dojazdy do pracy w USA
pierwszą opcją były oczywiscie auta popolicyjne bo zawsze takie chciałem , lecz majac na kupno ograniczony czas bo tylko jedeno popołudnie :) trafiło na Forda :)
Wiem , wiem , Ci którzy mnie dobrze znaja to wiedza jakie miałem zdanie o Fordach i pewnie sa zdziwieni .
Ale musze przyznac ze ten samochód jest jak CZOŁG
Znalazłem go na internecie niedaleko mojego miejsca zamieszkania .
Gdy przyjechalem na miejscu dowiedziałem sie ze to Diesel :shock: , ale zaraz potem dowiedziałem sie jaka pojemność i odrazu mi sie spodobał .
Okazało sie ze to jest 7.3 V8 Diesel + Ambulance Package = czyli 2x akumulator , wydajniejszy alternator i wydajniejszy rozrusznik .
Dałem za niego 1200$ , jak za tą kase to auto w naprawde zajebistym stanie , zero wycieków i wszystko sprawne włącznie z reduktorem.
Myslałem ze to duzy samochód dopóki pewnego dnia nie zaparkowałem obok F350 :shock:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
1984 Cadillac Coupe DeVille
1993 Buick Roadmaster Station Wagon
2011 Ford Crown Victoria P71 Police Intetceptor
korek tel: 692 395 231


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 listopada 2014, 19:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Fajny, fajny... nie ma co gadać :) Zdjęcia w zajebistym klimacie :)
I co? Przywiozłeś go do Polski? :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 20 listopada 2014, 09:44 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 18:44
Posty: 1693
Lokalizacja: stalowa wola
Nie , został tam bo to sie mijało z celem :) ,
Ale co jak co to robol zajebisty z niego , przynajmniej go wykozystywałem jak nalezy ,
nie raz nim ciągnąłem dużą przyczepe na której miałem duży walec drogowy + Bobcata spycharko ładowarke = +/- 10 ton .
Jechał w miare spoko nawet z takim obciążeniem :mrgreen:
A w PL kupuje jakis pseudo prezes pseudo pickupa o maksymalnej ładownosci 500 kg i jeździ w nim w garniturze niewiadomo po co :lol:

_________________
1984 Cadillac Coupe DeVille
1993 Buick Roadmaster Station Wagon
2011 Ford Crown Victoria P71 Police Intetceptor
korek tel: 692 395 231


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 20 listopada 2014, 12:03 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 16:57
Posty: 1241
Lokalizacja: Opole
Bo nowe pickupy chyba po to są :mrgreen: Skóra, wyświetlacze dotykowe, hifi z wysokiej półki. I dotyczy to aut z wszystkich kontynentów. Szkoda, że u nas mała podaż takich fordów. 250-tka z takich lat chodziła mi po głowie ale nie ma za bardzo nic w normalnych pieniądzach i same diesle.

_________________
Cadillac - Standard of the World

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 17:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Współczesne pickupy sa po to aby wyrwać VAT ze skarbowego, bo takie to podatki mamy i każdy robi co może aby zapłacić najmniej :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 11:46 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): piątek, 21 czerwca 2013, 18:21
Posty: 11
Witam, świetny wóz, nie ma co też mi się podoba. Wrzuć więcej fotek jeśli masz, chętnie jakiś domów, ulic, lubię oglądać fotki z Usa, chyba wielu forumowiczów też chętnie poogląda. Takie są najciekawsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 13:46 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): środa, 13 października 2010, 10:06
Posty: 68
Lokalizacja: Górny Śląsk
fajny ratrod :D auto którego nie szkoda bo i tak da sobie radę. Gratki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL