Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest środa, 12 grudnia 2018, 04:34

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 2 czerwca 2014, 23:55 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 9 kwietnia 2012, 09:18
Posty: 199
Lokalizacja: Choszczno
Niezly stan jak na 88r.dobry wybor,gratulacje.

_________________
chevy k5 sold-chevy k30-chevy flatbed


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 7 czerwca 2014, 22:45 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2014, 20:36
Posty: 47
Witam jesli chodzi o klamoty od klimy to bede mial od K2500 mysle ze bedzie ok a jak nie to sie poprzerabia.
Puki co staram sie ogarnac zakupy w stanach, bo w sklepie w berlinie http://www.mnf.de/nindex.html nie posiadaja tego co potrzebuje.

Mam ogromna ochote wywalic te okropne kolektory wydechowe ktore tlumia ten motor, no i gleba jest potrzebna na gwalt HIHIHIHI.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 13 czerwca 2014, 22:24 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2014, 20:36
Posty: 47
A co mi tam, pochwale sie takze swoim moto.....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 13 czerwca 2014, 22:50 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 26 czerwca 2013, 00:23
Posty: 127
Lokalizacja: Cieszyn
dobre zdjęcie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 14 czerwca 2014, 11:13 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Fajny maluszek :D , co do gleby to w C1500 aż się o to prosi, ale jak na tyle -4 i więcej to już chyba idzie się w podcinanie ramy z tego co sobie szukałem kiedyś na necie. Ogólnie gleba, dłubnięcie silnika, trochę modów w skrzyni, szpera i całkiem fajny wnerwiacz euro pudełek się robi :twisted:.
A jakie jest przełożenie dyferka?

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 14 czerwca 2014, 22:08 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2014, 20:36
Posty: 47
Gleba bedzie ale musze przeczekac wakacje, bo jak sie rozkrece to moze sie okazac ze braknie kasy na urlop. Co do przelozenia to nie mam pojecia, chyba ze mozna to sprawdzic bez wyjmowania dyfra. Ale zbiera sie ladnie i dymi i piszczy przy kazdym mocniejszym dodaniu gazu.
Dzis zajalem sie hamulcami bo straszna lipa byla. Nowe klocki czekaja,tarcze poszly do przetoczenia. Wyczyscilem zaciski, posmarowalem, martwia mnie tylko odpowietrzniki ( wygladaja tak jakby mialy sie urwac) zalalem penetratorem i moze podgrzeje zacisk przed akcja wykrecania. Moze sie uda. Czeka mnie tez wymiana plynu hamulcowego bo jest czarny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 14 czerwca 2014, 22:18 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Znajdź kody RPO w wozie, sa gdzieś w schowku albo innym podobnym miejscu. Powinno się wiele wyjaśnić.

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 czerwca 2014, 21:34 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2014, 20:36
Posty: 47
Jutro znajde te kody. Mam male pytanie co do hamulcow, cale zycie jezdzilem europejskimi furami i niemam rozeznania ale slyszalem ze amerykanskie hamulce sa dziwne. Mianowicie moj hamulec jest taki dosyc miekki i pedal powoli wraca do pozycji. Auto hamuje calkiem niezle jak na....ale wole sie skonsultowac bo jak juz wspominalem to pierwszy amerykanski woz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 czerwca 2014, 21:34 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2014, 20:36
Posty: 47
Jutro znajde te kody. Mam male pytanie co do hamulcow, cale zycie jezdzilem europejskimi furami i niemam rozeznania ale slyszalem ze amerykanskie hamulce sa dziwne. Mianowicie moj hamulec jest taki dosyc miekki i pedal powoli wraca do pozycji. Auto hamuje calkiem niezle jak na....ale wole sie skonsultowac bo jak juz wspominalem to pierwszy amerykanski woz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 czerwca 2014, 22:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
No u mnie w Caprice jest podobnie. Hamulec działa ociężale ale skutecznie :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL