Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest wtorek, 28 stycznia 2020, 02:54

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 13:21 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 grudnia 2012, 01:37
Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
Witajcie

a to mój samochód...


opis auta w chwili zakupu napisał(a):
Chevrolet Impala rok produkcji 1994.
Kolor czarny.
Tapicerka czarna skórzana.
Dywaniki "Lloyd".
Przyciemniane szyby.
Radio/CA/CD + elektryczna antena.
Kierunkowskazy przód przezroczyste i klosze tylnych lamp "Rksport".
Światła przód biksenonowe.
Słupek "Auto Meter" z trzema wskaźnikami : ciśnienie paliwa, temperatura skrzyni biegów i ciśnienie doładowania. Obrotomierz z shift light "Auto Meter".

Silnik 5,7 V8 LT1: powiększone i wypolerowane kanały w głowicach, zmienione dźwigienki zaworowe, zmieniony wałek rozrządu, regulator ciśnienia paliwa "Accel", filtr powietrza "K&N", kolektory wydechowe "Edelbrock", układ wydechowy "Flowmaster", elektryczna pompa wody "Meziere", aluminiowa chłodnica wody "Bee Cool", aparat zapłonowy "GM Performance", alternator 180 Amp. Programer "Hypertech", dodatkowa chłodnica oleju silnikowego "Derale", przewody wysokiego napięcia "MSD".

Skrzynia 4L60E ze zmienionym konwerterem na "GM" hevy duty, dwie dodatkowe chłodnice skrzyni biegów z elektrycznym wentylatorem "B&M", aluminiowa żebrowana miska olejowa "Summit", Aluminiowy wał napędowy + safety loop.
Tylny most "Mooser" Ford 9,5" o przełożeniu 3,25:1.
Aluminiowa dźwignia zmiany biegów "Billet".

Komplet poliuretanów na całe zawieszenie "Energy Susspenssion", amortyzatory "Bilstein", tylne wahacze "Hotchkis", belka rozporowa pod maską "Hotchkis",sprężyny "GM" hevy duty.

Przekładnia kierownicza szybsza "Durex". ;)

Felgi seryjne lakierowane na czarno seryjne 8,5" x 17" z oponami "Yokohama Advan" 255/50ZR17 przód i 255/50ZR17 tył.

Hamulce przód "Baer" od Corvette C5, tylne tarcze i klocki "Baer", elastyczne przewody hamulcowe w stalowych oplotach "Russel".

Akumulator "Optima" + główny wyłącznik prądu.


fotki z ogłoszenia
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Cheviego posiadam od połowy lipca

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
Obrazek


Ostatnio edytowano wtorek, 1 stycznia 2013, 22:43 przez bakupno, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 13:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:55
Posty: 1809
Lokalizacja: Warszawa
Poza wlotem na masce to całkiem fajny - masz jakiś filmik jak to lata?

_________________
Obrazek
https://www.facebook.com/HellOnWheels67


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 13:31 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 grudnia 2012, 01:37
Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
9InchTool napisał(a):
Poza wlotem na masce to całkiem fajny - masz jakiś filmik jak to lata?

wlot to pozostałość po bogatej tuningowej historii auta - był tak kompresor, a filmiku jeszcze nie nagrałem :roll:

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 13:38 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 grudnia 2012, 01:37
Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
Teraz trochę kontrowersji w planach jest swap silnika na LS1

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 14:14 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 13 kwietnia 2012, 22:28
Posty: 374
Lokalizacja: Barwice - Polska ; Peterborough - UK
Impalka fanie się prezentuje , a nie jest to czasem auto z garażu Vette (tam zrobiony i przez nich ostatnio sprzedawany)dośc długo u nich w ogłoszeniach wisiał , nie jestem pewien ale czy ta Impala dawno temu nie należała do P. Salety ??

_________________
Daniel
Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 14:40 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 grudnia 2012, 01:37
Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
jadaniel napisał(a):
Impalka fanie się prezentuje , a nie jest to czasem auto z garażu Vette (tam zrobiony i przez nich ostatnio sprzedawany)dośc długo u nich w ogłoszeniach wisiał , nie jestem pewien ale czy ta Impala dawno temu nie należała do P. Salety ??

Jest ale moje drogi i vette rozeszły się :roll: ale od tego czasu auto serwisuje kto inny...
I faktycznie było to Auto Przemka Salety 8)

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 15:00 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 grudnia 2012, 01:37
Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
...obecnie auto jeździ z seryjną skrzynia 4L60E z camaro'95 gdyż poprzednia skończyła się... chwilo odłączona jest chłodnica i czujnik temperatury skrzyni...

...akumulator Optima i alternator wyleciały powód jak poprzednio, obecnie jest Warta i seryjny alternator z LT1...

...z gratów czekających na instalację: nowy silniczek wycieraczek, ramię Idler'a w układzie kierowniczym...

dalej myślę nad sprężynami obniżającymi Hotchkis które mam w posiadaniu :roll:

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 18:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
No ładnie, ładnie :) Silniczek od wycieraczek juz masz? ;)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 18:19 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 grudnia 2012, 01:37
Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
grusiak napisał(a):
No ładnie, ładnie :) Silniczek od wycieraczek juz masz? ;)

silniczek leży u znajomego w serwisie i czeka :)
a Idler jeździ w bagażniku...

a zapominałem łapy do swap'a też już czekają, kolektory wydechowe mają być u mnie w piątek

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 22:43 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 czerwca 2010, 22:39
Posty: 2313
Lokalizacja: Łódź
LT1 dłubnięte super- ale widzę problemy jakieś niestety były -
swap na LS1 - może LS9 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL