Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest sobota, 20 października 2018, 14:31

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 19 lipca 2014, 09:52 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
caniggia napisał(a):
Dlaczego skrzynia stała się krótsza? Chyba nie przez zmianę zaworów?
Często stratą prędkości jest IAT po założeniu kompresora, miałem taki już przypadek.


Już wiem w czym problem z v-maxem. Powyżej 280 km/h EGT zaczyna pikować i wchodzić w zabójcze temperatury dla silnika. Dlatego wgrano mi odcinkę na piątym biegu aby nie stopić silnika. Wtryski nie dają już rady przy tych obciążeniach i dlatego v-max spadło. Szkoda, bo odcinka jest na 5.000 obrotów i jest 285 km/h więc spokojnie pękło by 320 km/h bo jeszcze prawie 1,500 obrotów zostaje w zapasie :? ale żeby to ogarnąć zostaje mi tylko kucie… czyli odpuszczam

caniggia napisał(a):
Dodatkowym problemem może być błędne (pomimo że zalecane przez producenta) podłączenie DV/blowoff jak i zbyt mały ten zawór.


Stawiam na zbyt mały zawór upustowy zwłaszcza, że prawie go nie słyszę. Może być też uszkodzony. Do sprawdzenia w ciągu najbliższych tygodni.

caniggia napisał(a):
No i kontrola trakcji powinna być zdecydowanie wyłączona w programie bezpośrednio.


I to jest temat z gatunku PILNYCH! Razem z ESP jest również wyłączony ABS o czym się przekonałem ostro hamując z 260 km/h i blokując koła. Dobrze, że ogólnie ogarniam takie akcje ale można się nieźle spocić przy takich niespodziankach :shock:

Z tematów do ogarnięcia poza strojeniem N2O to pozostaje montaż zegarów AFR i BOOST. No i umiejscowienie filtra powietrza od kompresora jest bardzo niefortunne. Cały gorąc z silnika wali w niego co również ma znaczenie dla osiągów. Ogólnie kompresor wydziela takie ogromne temperatury, że gorącem z pod maski można się wręcz poparzyć… Najprawdopodobniej czeka mnie szukanie maski z wentylacją i wlotem zimnego powietrza na filtr powietrza.

Jak na razie cieszę się jak dziecko z kosmicznej zmiany, która nastąpiła plasując 300C w gronie super aut.
P.S. Trofea już zbieram. Wczoraj na autostradzie Wrocław w stronę Warszawy zjadłem Jagura XF na kompresorze o jakieś dwie i pół długości i powyżej 250 km/h o kolejny podobny dystans :mrgreen: :mrgreen:

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 19 lipca 2014, 11:40 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 10 maja 2014, 16:05
Posty: 21
Kucie Ci nic nie pomoże na zabójcze temperatury.
Układ chłodzenia jest niewydajny.
Z intercoolerem za wiele nie powalczysz, musisz zmienić na aftercoolera, czyli chłodzenie wodne.
Sama ta zmiana da CI na 3 biegu, gdzie już zaczyna się odczuwać wyższą temp powietrza ok 30-40 koni.

_________________
http://www.hd-customs.pl
http://www.dodgesrt8.com
http://facebook.com/hdcustomspl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 20 lipca 2014, 07:13 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
Chyba mówimy o dwóch różnych temperaturach. Układ chłodzenia jest jak najbardziej wydajny. Auto nie grzeje się przy ostrej jeździe i przy korkach. Olej, woda, IC, pracują w optymalnych dla silnika temperaturach. Ani za gorąco ani za zimno.

Problemem jest temp. topnienia tłoków i uszczelki pod głowicą. A do ich chłodzenia używa się głównie … paliwa. Dlatego trzeba kuć tłoki, zakładać mocniejsze pierścienie, stalowe uszczelki pod głowicą itp. Wszytko po to aby znosić wyższe niż fabryczne temperatury w silniku. Warto oczywiście od razu zrobić porting głowicy i połaszczyć się na tytanowe sprężynki i talerzyki w głowicy ale to już kolejna spirala kosztów. Zaraz po tym zaczną padać półosie i skrzynia i tak na okrągło.

Never ending story…. :evil:

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 21 lipca 2014, 00:42 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 10 maja 2014, 16:05
Posty: 21
Ja mówię o chłodzeniu powietrza wodą, Ty pomyślałeś, że mówię o chłodzeniu silnika.
Ja mówię, że chłodzenie powietrza jest nie wydajne.

Ile doładowania ma ten zestaw?

_________________
http://www.hd-customs.pl
http://www.dodgesrt8.com
http://facebook.com/hdcustomspl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 21 lipca 2014, 07:51 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
To się zgadza. Nie ma wydajniejszego układu chłodzenia doładowanego powietrza od chłodzenia wodnego. U mnie jest powietrzny. Dlatego chcę pokombinować z lepszą cyrkulacją powietrza pod maską. Najprawdopodobniej podniosę ją na zawiasach przy szybie (tak jak robi się to w drifcie) i zamontuje wlot powietrza w masce przy filtrze powietrza. Tania alternatywna karbonowych masek z USA z wlotami w okazyjnej cenie 1300 dolarów. Obecne rozwiązanie powoduje, że filtr powietrza zasysa tylko gorące powietrze z silnika i trzeba to koniecznie zmienić.

Tak naprawdę nie wiem ile jest doładowania. Wydaje mi się, że w okolicach 0,3-04 bara. Może w tym tygodniu zamówię zegary AFR i BOOST to wtedy temat będzie zamknięty.

Próbował wczoraj wieczorem nagrać parę filmików ale jak na złość spadł deszcz i nie było sensu w ogóle wyjeżdżać na ulicę. Jak będzie pogoda dzisiaj robię kolejne podejście.

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 21 lipca 2014, 08:36 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 10 maja 2014, 16:05
Posty: 21
Naprawdę szkoda Twojego czasu na kombinacje z zaciąganiem zimniejszego powietrza, już to przerabiałem.
Zbijesz temp finalną może o max 5st, kompresor i tak nagrzeje je dużo bardziej.

Jeżeli to fabryczny zestaw HO, to teoretycznie 6 psi, 0.4 bara, powinno być coś koło 550 koni, więc akurat w Twoim przypadku pomiar mógł nawet zgadzać się z rzeczywistością przy założeniu, że nie trzeba było obciążać auta aby miało trakcję na hamowni i hamownia jest jednorolkowa.

_________________
http://www.hd-customs.pl
http://www.dodgesrt8.com
http://facebook.com/hdcustomspl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 22 lipca 2014, 12:01 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 07:15
Posty: 11
Załącznik:
DS.jpg


U mnie filtr powietrza jest daleko od bloku silnika. Na zdjęciu widać go tuż za obudową reflektora.
Intercooler jest wodny, wtryski odpowiedniej średnicy, auto płynnie reaguje na gaz.
Po zdjęciu nogi z pedału gazu nie przyśpiesza dalej.
Ja mam vortech supercharger kit. VOR-4CL218-038L

http://www.summitracing.com/parts/vor-4cl218-038l


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
300C SRT8 vortech supercharger


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 22 lipca 2014, 21:14 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
Jest kilka rodzajów kompresorów - tych ślimakowych znalazłem chyba z pięć jak szukałem do siebie modelu, który by podszedł pod instalacje podtlenku azotu. Pierwotnie wybrałem rotorowego Kenne Bell a później Vortech ale żaden nie pasował by pod N2O. U Ciebie na pewno lokalizacja filtra powietrza doładowanego jest zdecydowanie w lepszym miejscu.

Wtryski tak jak Ty też mam większe razem z modułem podnoszącym ciśnienie w pompie paliwowej. I na Twoim miejscu nie był bym taki pewien odnośnie temperatury spalania w silniku, zwłaszcza przy vmax-ie, kiedy wszystko ciągnie na 100% - chyba, że masz zegar EGT bądź jeździsz z sondą szerokopasmową w wydechu i lapkiem na fotelu pasażera :D

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 23 lipca 2014, 14:16 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 10 maja 2014, 16:05
Posty: 21
big_daddy napisał(a):
Jest kilka rodzajów kompresorów - tych ślimakowych znalazłem chyba z pięć jak szukałem do siebie modelu, który by podszedł pod instalacje podtlenku azotu. Pierwotnie wybrałem rotorowego Kenne Bell a później Vortech ale żaden nie pasował by pod N2O.


Co w innych kompresorach nie pasowało pod n2o?

_________________
http://www.hd-customs.pl
http://www.dodgesrt8.com
http://facebook.com/hdcustomspl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 23 lipca 2014, 14:35 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
Umiejscowienie piranii (dysze wtryskujące gaz i paliwo) na kolektorze ssący wraz z całym rurarzem wokół kolektora, które były w kolizji z osprzętem kompresora. Nawet w wydaniu prochargera piranie musiałem podnieść o około 1,5 cm żeby to wszystko upchnąć.

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL