Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest piątek, 19 stycznia 2018, 05:27

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 8 października 2014, 15:03 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): wtorek, 1 lipca 2014, 14:18
Posty: 13
dzięki za info.

_________________
cegła 5.7
MoparCars

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 14 kwietnia 2015, 02:26 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): wtorek, 14 kwietnia 2015, 00:38
Posty: 2
big_daddy, jak tam twoje autko i osiągi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 14 kwietnia 2015, 08:40 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
Myślę, że jestem winien podsumowanie projektu tym paru osobą, które go śledziły.

Na zestawie auto przejechało około 40 tys. km - głównie trasy przy bardzo dużych prędkościach. Bez żadnej awarii. Po około 30 tys. km skrzynia zaczęła szarpać i weszła w błąd. Po jej rozebraniu okazało się, że olej zamienił się w gumę do żucia. Po jego wymianie praca skrzyni wróciła do normy.

Auto nie odzyskał trakcji mimo zmiany opon na street slicki i zmianie drążków zawieszenia wraz z wahaczami na regulowane. Nie było w stanie napędzić się od 0 km/h do około 160 km/h paląc gumę przez kolejne 150-200 metrów. Ze startu zatrzymanego auto przegrywało z około 400 KM sedanami.

Masakrowało natomiast z rolki od 120-140 km/h aż do 280-290 km/h gdzie wyraźnie zaczynało słabnąć i kolejne 30 km/h dokręcało "na siłę". Tak jak pisałem wcześniej na napędzeni się od 180 km/h do 280 km/h potrzebowało około 8 s.

Ostatecznie brak trakcji - zwłaszcza na mokrych nawierzchniach, gdzie nie można było w ogóle przyspieszyć i trzeba było jeździć na podciśnieniu czyli poniżej 1600 obrotów - zadecydował o powrocie auta do serii i jego sprzedaży. Auto dwa tygodnie temu zmieniło właściciela.

Jednak cały osprzęt pozostał w moich rękach i jeszcze w tym sezonie ląduje w moim aucie do driftu tylko tym razem na bazie 5,7 hemi.

Pozostały mi felgi 22 cale, gwintowane zawieszenie i zestaw Big Brak Kit do odsprzedania. Zainteresowanych proszę o PW.

Dziękuję wszystkich za aktywny wkład w mój temat na tym forum i serdecznie wszystkich pozdrawiam :D

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 14 kwietnia 2015, 09:23 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 10 maja 2014, 16:05
Posty: 21
Aż nie chce się wierzyć, że auto o takiej masie przy mody 600 koni i momencie 740 nie miało przyczepności.
Coś musiało być na rzeczy.

_________________
http://www.hd-customs.pl
http://www.dodgesrt8.com
http://facebook.com/hdcustomspl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 14 kwietnia 2015, 10:48 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): wtorek, 14 kwietnia 2015, 00:38
Posty: 2
ta czerwona farba ładnie zakryła ślady po nitro hehehe

tak z ciekawości, za ile oddałeś chłopakom z komisu Orzeł ?

http://otomoto.pl/oferta/chrysler-300c- ... 8ed2faefd3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 17 maja 2015, 20:36 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 15 czerwca 2010, 22:39
Posty: 1226
Lokalizacja: Aleksandrów
Smutne to patrząc na to ile czasu i pieniędzy w to włożyłeś. Oglądałem auto na żywo i robiło wrażenie.Niestety czasami bardzo łatwo zabrnąć w ślepą uliczkę.

_________________
http://www.ac-cobra.pl

Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to żeby żyć...

Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 26 stycznia 2016, 21:24 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 17:13
Posty: 190
Lokalizacja: Starachowice
300C to naprawdę fajne auto szczególnie jako auto na co dzień, dość wygodne, duże. no i nadal niektorych zachwyca swoim wyglądem. ale jednak 300M było bardziej miękkie i amerykanckie :-))


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 28 stycznia 2016, 12:39 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 16:57
Posty: 1239
Lokalizacja: Opole
Ale Hemi w 300C.... to jednak hemi. Tego w 300M zabrakło :wink:

_________________
Cadillac - Standard of the World

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 31 stycznia 2016, 23:35 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 17:13
Posty: 190
Lokalizacja: Starachowice
no tak,
ale mowie ogolnie o wozie, jako wozie.
ja w jednym i drugim 3,5 chyba najlepszy na co dzien i na miasto. ;)))
5,7 extra, ale jednak juz bardziej jako woz od swieta :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 2 lutego 2016, 12:57 
Offline
Świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 7 sierpnia 2014, 08:39
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Myślę nad komentarzem pasującym do tego auta, ale jak tak przeglądam te fotki to myślę że nazwa "Masakrator" mówi sama za siebie, nie trzeba nic dodawać. Kawał dobrej roboty.

_________________
Zapraszam forumowiczów do sklepu z częściami http://www.iparts.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL