Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest środa, 18 lipca 2018, 18:18

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 8 lutego 2014, 17:46 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
Tak jak obiecywałem założyłem temat mojego auta :D

Auto w moich rękach od nowości kupione w polskim salonie. Na swojego właściciela czekało prawie dwa lata. :o

Przez długi, długi czas była to seryjna 300C SRT8 ale z biegiem czasu postanowiłem ją lekko "poprawić".

Na początku i jako pierwsze pojawiły się nowe felgi - 22 cale na niskim profilu 265/30/22 V. Niestety nie ma ich na zdjęciach :( Sorry taki mamy klimat i jeździmy teraz na seryjnych biednych 20 calach :lol: Jak tylko wróci wiosna wrzucę foty z odpowiednim kółkiem :D

Poźniej pojawiła się gleba. Zawieszenie gwintowana D2 Race z płynną regulacją twardości amortyzatorów. Obecnie auto obniżone z przodu o 10 cm względem serii, z tyłu o 11 cm. Takie obniżenie wymusiło na mnie podbicie auta aluminiową blachą pod silnikiem i skrzynią biegów. Dzięki temu całkiem przypadkiem uzyskałem scraper-a na koleinach i innych nierównościach :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Trochę zdjęć środka:

Obrazek
Obrazek

Kompletny układ wydechowy Magnaflow:

Obrazek

Lecz to co najlepsze zostawiłem na koniec :lol: :lol:

Najważniejszy zegar w samochodzie - EGT:

Obrazek

Magiczne przyciski, po których zaczyna się piekło :twisted:

Obrazek

Komora silnika. I wszystko jasne :D System mokrego podtlenku azotu NX Direct Port :lol: :lol:

Obrazek

Dolot K&N ze sportowym filtrem powietrza próbuje się przebić na pierwszy plan:

Obrazek
Obrazek

20 kg butla z gazem rozweselającym i kocykiem grzewczym:) :

Obrazek
Obrazek

A oto efekt końcowy układanki 584,5 KM i 737,7 NM :roll:

Obrazek


Auto finalnie przerosło moje oczekiwania.

Sprint do 0-200 km/h około 7 sek. Od 0-100 km/h ..... brak trakcji, brak trakcji, brak trakcji..... jakieś 3.5 sekundy.

Start z rolki 160-260 około 6 sekund.

V max. około 320 km/h według GPS. Na zegarach nie do odczytania bo wskazówki się przekręcają ponad skalę :D

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 8 lutego 2014, 19:33 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): wtorek, 9 lipca 2013, 21:24
Posty: 153
no ładne cacko

_________________
Buick REW 1995
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 8 lutego 2014, 22:40 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 1 lutego 2014, 21:14
Posty: 32
Lokalizacja: Jaworzynka
No to będzie totalny odlot, gratulacje takiej fury


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 9 lutego 2014, 00:16 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 4 października 2010, 01:06
Posty: 288
Ta moc 584km mierzona jest jest z podlenkiem?

Coś mi się nie chce wierzyć w takie powalające osiągi, w szczególności 320km/h przecież to ma aerodynamikę cegły...
ZR1, która ma większą moc robi 200km/h w 10-11s a Ty robisz w 7s jak 1000 konny Veyron?

Zawsze mi się podobały 300C SRT, gleba trochę przesadzona, tak czy inaczej gratulacje takiej fury :!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 9 lutego 2014, 01:02 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
584 KM mierzone na strzale NITRO.

Zobacz na wykres. Na piątym biegu jest 260 km/h i odcinka. A zostaje Ci jeszcze szóstka.

Seryjnym SRT bez problemu podchodziłem pod 300 km/h. Oczywiście zajmowało mi to chwilkę :D . Zwłaszcza w przedziale 280-300 km/h.

Za przyspieszenie odpowiada Ci NM a nie KM. A tu mamy strzał progresywny NITRO. Z każdym wzrostem obrotu zwiększa się moc strzału i dzięki temu nie masz strat na przyczepności i przeniesieniu napędu.

No i wykres ZR1 max. NM otrzymuje przy 3800 obrotów i później ciągnie jedną mocą. U mnie cały czas rośnie i maksa łapie dopiero przy 5300 a to jest szczególnie odczuwalne przy długim sprincie. Nie możesz porównywać tych dwóch silników. To jak porównać wolno ssaka z turbo.

Oczywiście pomiary robione ręcznie ale nawet jak dodasz powiedzmy sekundę na błąd pomiaru i tak miażdży system.

Jak tylko pogoda pozwoli to nagram film ze sprintu od 0 do maxa.

A gleba .... no cóż niżej już nie posadzę bo tylni wahacz zacznie dociskać półośkę a przednie koła przestaną skręcać :D ... bo gdyby nie to, to by mnie jeszcze troszkę korciło :lol:

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 9 lutego 2014, 15:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Faktycznie masakrator :) Konkretny sleeper. Jedynie obniżone zawieszenie coś może zdradzać :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 10 lutego 2014, 16:26 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
:D dzięki za dobre słowo

Poniżej link jak czyszczę układ NITRO:



Może w weekend nagram parę sprintów :lol:

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 10 lutego 2014, 16:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
A naklejka HD to bo kochasz, posiadasz, czy wersja auta HD? :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 11 lutego 2014, 10:51 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
Naklejka HD nie bez przypadku.

Miałem kiedyś konkretnego bobber-a na bazie HD Sportster 48 :D

Niestety wolnego czasu jest ile jest a kiedy pojawiła się moja kolejna pasja związana z motoryzacją na HD nie było już czasu :?

Więc po przejechaniu 200 km w ostatnim sezonie motocyklowym postanowiłem go sprzedać.... Z bólem serca :cry:

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 11 lutego 2014, 11:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:55
Posty: 1809
Lokalizacja: Warszawa
Wrzuć gdzieś fotki HDka jak masz :)

_________________
Obrazek
https://www.facebook.com/HellOnWheels67


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL