Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest wtorek, 18 września 2018, 23:53

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 18 lutego 2014, 21:54 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Hey. Czy któryś z posiadaczy Marka (jeśli tacy jeszcze są na forum :wink: ) może sprawdzić co jest podłączone do tej kostki dwupinowej za schowkiem w desce rozdielczej? Kolory kabli to szary/żółty i biały/żółty
Obrazek

Czegoś tam brakuje, ale nie mam pojęcia czego...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 18 lutego 2014, 22:23 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): piątek, 21 stycznia 2011, 20:10
Posty: 152
Jest grupa na facebooku poświęcona temu modelowi-Jesteś w niej.Mariusz lub Sebastian najszybciej Ci odpowiedzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 lutego 2014, 23:00 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Dzięki Lincoln. Ja jestem troche sceptycznie do twarzoksiążki nastawiony, jakoś wolę z forum korzystać 8)
Ale co zrobić? Nie wszyscy tu zaglądają na codzień...
Tak tylko jeszcze napomknę, że autoglide w fotelu passengera już działa i zagłówek też naprawiłem. W weekend zabieram się za fotel kierowcy - auto glide, zagłówek, regulacja wysokości tyłu fotela. Roboty sporo, ale myślę że do niedzieli się wyrobię jeśli silniczek jest sprawny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 lutego 2014, 01:05 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Postępy :D
Działa już auto glide w obu fotelach. Działa też pełna regulacja zagłówków w obu fotelach. Działa też pełna regulacja we wszystkich płaszczyznach siedziska i oparcia!
W fotelu kierowcy miałem mega mocno zapieczony mechanizm regulacji tyłu siedziska, więc silnik nie wyrabiał i się odcinał pod zbyt wielkim obciążeniem.
Brak auto glide spowodowany był oczywiście wyciętymi przewodami przy krańcówkach! :x
Przy okazji muszę zareklamować penetator 10x lepszy niż WD-40. Mieszanina ATF i acetonu w proporcji 50/50 to jest to! Sporo śrub/nakrętek już w życiu ukręciłem (najgorzej było w piastach), ale od kiedy używam tego patentu, to każdą upartą śrubę odkręcam po 20 minutach bez większego wysiłku i bez ukręcania gwintu!

Dziś dowiedziałem się, że w skrzyni w moim Marku został wykonany J-Mod przez drugiego właściciela.
Przypuszczam, że te modyfikacje w stylu ujebania kabli tu i ówdzie również są dziełem tegoż właściciela :)
Jak tylko dostanę do niego namiary, to chętnie dowiem się jaki był powód takich "modyfikacji" elektryki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 lutego 2014, 10:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Fajnie, ze tak przywracasz auto do świetności.
Wrzuciłbyś czasem jakąś fotkę z prac. Zawsze to zostanie dla potomnych :)

Ja uzywam do śrub brunoxa - genialne :)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 lutego 2014, 23:44 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Klasyczny epoxy erunox, czy jakiś inny? W sumie to nie próbowałem go do śrub, ale następnym razem sprawdzę, bo mam go trochę jeszcze :)

Fotki następnym razem jakieś popstrykam. Do tej pory to tylko kabelki były :)
Robię pierdoły teraz, bo trochę boję się ruszyć poważne rzeczy. W sumie to nie bardzo mam warunki, żeby w mechanice grzebać - wspólny garaż podziemny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 28 lutego 2014, 22:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
siwrelax napisał(a):
Klasyczny epoxy erunox, czy jakiś inny? W sumie to nie próbowałem go do śrub, ale następnym razem sprawdzę, bo mam go trochę jeszcze :)


Nie wiem :)

http://brunox.pl/

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 22 marca 2014, 22:32 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): sobota, 22 marca 2014, 22:01
Posty: 5
WitajCie!
Nazywam sie Maciek (tez) i bylem wlascicielem tego Marka przez rowny rok w latach 2010-2011.
Wtyczka w schowku jest do programowania oryginalnych pilotow alarmu do sterownika (ford usa).
Jak auto sprzedawalem starszemu panu z nad morza to WSZYSTKO dzialalo idealnie. Poduszki byly szczelne, amortyzatory idealne, zawieszenie bez luzow, na osi napedowej byly nowe opony Dunlop USA, byl nowy akumulator Varty, wszystkie plyny byly nowe z USA, swiece Fram, filtry i inne duperele byly nowe z USA. Zrobilem modyfikacje J-mod bo jestem specjalista mechanikiem z wieloletnim doswiadczeniem w automatycznych skrzyniach i autach z USA. Na codzien pracuje w Bielskim Forch Racing. Posiadam wiele amerykanskich manuali w tym oryginalny Service Manual do Lincoln Mark VIII. Znam dobrze techniczny angielski i nie mam problemow z rozwiazywaniem problemow elektro-mechanicznych. Moj Mareczek w momencie sprzedazy byl w stanie rewelacyjnym, mial komplet oryginalnych kluczykow i nie mial LPG.
Szkoda ze ktos w niecale 2 lata tak go zalatwil...
Pozdrawiam wszystkich
Maciej


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano sobota, 22 marca 2014, 23:17 przez Jeepee, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 22 marca 2014, 22:51 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): sobota, 22 marca 2014, 22:01
Posty: 5
Jakby ktos mi nie wierzyl to o tej wtyczce ze schowka macie napisane...do tego pisze jak programowac piloty z jej pomoca. Jak ktos chce to napisze po naszemu ;) Piloty pasuja z innych Ford, Mazda i Volvo USA i jak sprzedawalem to byl co prawda jeden ale oryginalny z logiem lincolna z nowa bateryjka ;)
Nie mam polskich liter w kompie bo jest razem z systemem tez USA ;) i nie chce i nie zainstaluje!


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 22 marca 2014, 23:06 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): sobota, 22 marca 2014, 22:01
Posty: 5
A tu jeszcze o schowku. Zamek jest zespolony z wlacznikiem i podlaczony jak na schemacie. Fotka pokazuje instalacje od strony grodzi, czyli tak jakby po zdemontowaniu deski i zagladaniu do niej od tylu. Pozdrawiam ;)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL