Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest środa, 19 września 2018, 00:22

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 6 października 2013, 19:31 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
No więc po dłuższym pobycie w RodZ Factory samochód wrócił do mnie zdrowszy o parę rzeczy, ale z kolejnymi "przypadłościami".
Wymienione zostały oleje, filtry, świece, górne wahacze z przodu, uszczelka miski olejowej (niby pierdoła, ale silnik musiał pójść do góry), naprawione kierunkowskazy.
Wstawiony został termostat, bo poprzednik go wywalił i lincoln dostał nowy płyn chłodniczy oraz płyn w układzie wspomagania kierownicy. Wymieniłem też siłownik zamka drzwi pasażera.
Do zrobienia zostało jednak sporo:
Tuleje drążków reakcyjnych - zostały już zamówione;
Końcówki drążków kierowniczych też wypadałoby zmienić;
Amortyzatory z tyłu;
Tarcze i klocki przód;
Pompa wspomagania kierownicy - do wymiany;
Zawieszenie pneumatyczne na razie zostaje - trochę z przodu przepuszczają, ale tragedii nie ma, a ceny miechów są szokujące...

Niestety po dotychczasowych zabiegach przy zawieszeniu świeci się kontrola Anti Lock i Trakcion Assist Off. Myślę, że to może być kwestia któregoś czujnika ABS.

A teraz elektryka i wyposażenie:
Zwarcie w obwodzie zapalniczek;
Zwarcie w obwodzie Message Center (na tym obwodzie jest chyba też wskaźnik poziomu paliwa, bo padły jednocześnie);
Światła stop - świeci tylko "trzecie śiatło" stop;
Światła drogowe (ale mruganie działa);
Doświetlanie zakrętów;
Regulacja wysokości tylnej części fotela kierowcy;
Regulacja zagłówków (nie da się ich ruszyć w górę ani w dół);
Odjeżdżanie foteli po podniesieniu oparcia
Gaz się nie załącza, więc jeżdżę na PB.
Audio - nie działa jeden głośnik i wzmacniacz jest jakos dziwnie ustawiony.

Lista jest cholernie długa a i tak części rzeczy nie ująłem...
Ale mam jakąś nikłą nadzieję na to, że uda mi się go trochę wyprostować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 8 października 2013, 07:10 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 20:02
Posty: 344
troche moze banalna rada ale co do elektryki (jesli robisz sam) sprawdz ktore obwody ze zwarciem sa na tym samym bezpieczniku co te niedzialajace, zapalniczka moze byc na tym samym co regulacja i odsuwanie fotela itd.
Ja mam naprzyklad zwarcie w zapalniczce spowodowane zwarciem w opozniaczu wylaczania dome light (mozna sie obejsc bez obu)

szukales jakies forum amerykanskie z tymi autami? tam napewno beda wiedziec co jest grane...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 14 października 2013, 23:02 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Planuję robić samemu, co mogę. Niestety deficyt wolnego czasu powoduje odwlekanie tego typu napraw. Z tego co wiem (na podstawie znalezionego w schowku opisu obwodów) to zwarcie na zapalniczkach nie powinno być trudne do znalezienia... Tylko zapalniczki są w obwodzie wg schematu, ale nie mam jak tego zweryfikować. Zapalniczki się przydają choćby do ładowania telefonu w czasie jazdy, nawigacji itp. Gorzej z obwodem message center, bo tu jest raczej dużo rzeczy na obwodzie. A podobno w USA nie oszczędzali na zabezpieczeniach i robili prawie wszystko na osobnych obwodach (tak było np. w Taurusie podobno).
W tym tygodniu Lincoln jedzie na wymianę kilku pierdół w zawieszeniu i może też uda się go znowu do gazu przekonać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 16 października 2013, 08:08 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 20:02
Posty: 344
niewiem czy sie dobrze zrozumielismy ale jesli sprawdzasz np opor w gniezdzie zapalniczki i pokazuje ci zwarcie to wcale nie znaczy ze zwarcie musi byc w gniezdzie zapalniczki, kazde uzadzenie na tym samym bezpieczniku (ten sam obwod) moze byc zwarte. no i koniecznie zaopatrz sie w literature, opis obwodow ze schowka napewno nie wystarczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 20 listopada 2013, 22:37 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Mark dostał w zeszłym tygodniu nową pompę wody, bo pojawił się z niej spory wyciek, w zawieszeniu są już nowe tuleje drążków reakcyjnych, wymienione są też hamulce z przodu i ustawiona została geometria.
Teraz pora zbierać kolejne wory zielonych na pozostałe sprawy, ale jeździć można... i trzeba... i jeżdżę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 21 listopada 2013, 14:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
To trzymamy kciuki :) Fajnie jak auto jeździ...
Ja mam dwa i oba stoją :(

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2013, 23:08 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Mark dostał nowe opony, więc zabawę z wykorzystaniem tylnego napędu trochę ograniczyłem :D
Wóz jeździ dość sporo, ale ciągle trapi go milion pierdół i jedna poważna rzecz - nieszczelne przednie miechy pneumatyczne.
Miechy planuję wymienić w przeciągu dwóch tygodni.
Wesołych Świąt wszystkim życzę i taniego paliwa w nadchodzącym Nowym Roku!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 21 stycznia 2014, 01:04 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Miechów jeszcze nie kupiłem, ale pobawiłem się trochę w elektryka i są efekty. Oświetlenie zewnętrzne jest tak, jak powinno być, czyli całe oryginalne i wszystko działa. Przeróbek w oświetleniu było sporo, ale całą rzeźbę wyrzuciłem.
Do tego udało mi się naprawić oba obwody, na których było zwarcie - zapalniczki i message center + pierdoły.
Do zrobienia zostało zatem:
Auto glide foteli (pewnie kwestia czujników, ale muszę to zmierzyć :idea: )
Anti theft system - to nie jest konieczne, teraz jest odłączony bo alarm wyje po zamknięciu auta, ale fajnie byłoby i to zrobić.
Audio - w przyszłości. To co jest teraz wystarcza a i tak przez większość czasu słucham V8 :twisted:
Glovebox - to mnie rozwaliło - brak krańcówki odcinającej prąd do żarówki, więc żarówka jak jest to świeci ciągle, normalnie prawie jak w lodówce. Najgorsze jest jednak to, że nie wiem gdzie ta krańcówka powinna być, gdzie powinna być podłączona itp. Na zdrowy rozum powinna być przy samym zamku, ale on albo jest z innego auta, albo jest to w tym modelu jakoś dziwnie rozwiązane, bo w zamku nie ma żadnej ruchomej części. Jest też taki plastikowy cylinder a'la strzykawka ze sznurkiem - tłumik otwarcia schowka. U mnie nie ma go do czego przyczepić - brakuje jakiejś części w schowku. Myślałem, że on pełni też funkcję krańcowki, ale nie - brak na nim jakichkolwiek złącz.
Znalazłem jeszcze jakąś niepodłączoną dwupinową wtyczkę pod gloveboxem i też nie mam pojęcia od czego ona jest.
Fotki będą wkrótce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 21 stycznia 2014, 09:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
Gratulacje za wytrwałość.
A co to jest Auto glide foteli?
Z tym oświetleniem schowka jest może tak jak z lampkami podświetlenia komory silnika. W samej ramce jest kulka, która pod pewnym kątem przesuwając się zwiera + i włącza żaróweczkę ;)

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 21 stycznia 2014, 22:15 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Auto glide to automatyczne przesuwanie fotela do przodu po uniesieniu oparcia, żeby łatwiej się do tyłu wsiadało, a potem powrót fotela do poprzedniej pozycji.
Z tym schowkiem to ewidentnie czegoś u mnie brakuje - z prawej strony "szuflady". Też myślałem że to może być tak jak pod machą albo w bagażniku, ale musiałby być co najmniej jeden kabel poprowadzony do części uchylnej schowka - "szuflady", a tam nie ma nic.
Chciałem wrzucić jakieś foty, ale jak na złość telefon się nie chce z kompem połączyć.

No i już wiem, czemu nie działa auto glide...
Kable poprzecinane z premedytacją i to jeszcze przy samych kostkach, czujnikach. Ja pierdolę, nie rozumiem takich ludzi! Nie można było po prostu odłączyć kostki :!: :?:
Tak samo było ze światłami, komuś przeszkadzało auto-lamps, to przeciął kable, puścił nowe na partyzanta bezpośrednio z włącznika i woila!
Zastanawiałem się, dlaczego - coś musiało się zepsuć, stąd pewnie ta rzeźba myślę sobie... Gówno prawda - po podłączeniu fabrycznych kabli wszystko działa jak trzeba i zniknęły błędy z komputera. Wniosek - ktoś grzebał, bo nie umiał wyłączyć auto-lamps pokrętłem. Z fotelami pewnie to samo było.
Tacy magicy nie powinni po tej Ziemi stąpać!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL