Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest piątek, 14 grudnia 2018, 21:58

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 13 lipca 2013, 23:20 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Kilka dni temu stałem się właścicielem mojego pierwszego amerykańskiego wozu - Mark VIII z roku '93.
Auto jest w Polsce już od 15 lat, poprzedni właściciel prezentował go na forum RoadRunners.
Furmanka jest ogólnie w stanie niezłym. Blachy i układ napędowy wydają się być ok, natomiast elektryka po stronie elektrowni - padaka.
Alternator daje jakieś 10V (podobno roczny jakiś tani zamiennik), komputer pokładowy działał do momentu przyprowadzenia do domu, potem obwód na którym on jest zaczął wywalać bezpiecznik. Siłownik zamka w drzwiach pasażera daje znaki życia, ale nie rusza dzyndzlem i trzeba coś zrobić z kluczykiem, którego 80% zostało w stacyjce.
Zawieszenie trochę przysiada po dłuższym postoju, więc niebawem pewnie trzeba będzie i w nie zainwestować...
Mam nadzieję, że uda mi się go jak najszybciej sprowadzić na prostą.
W związku z tym, że tymczasowo mieszkam w Gdyni mile widziane będą namiary na sprawdzonych elektryków, mechaników, entuzjastów i pasjonatów w okolicy. Widziałem w Gdańsku czarnego Marka '97 lub '98 (planuję nawiązać kontakt z właścicielem)
Na początek pytanie: Czy znacie jakiegoś dobrego elektryka z okolic Trójmiasta, który ogarnąłby temat elektrowni?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 14 lipca 2013, 11:19 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Trzeba zacząć od sprawdzenia i ewentualnej naprawy alternatora, Bendiks - 80-279 Gdańsk, Kmieca 34 tel: 58 344-40-40, 345-13-45 , daleko z Gdyni, ciężko trafić ale nawet jak mieszkałem w Gdyni to właśnie tam dawałem i nigdy się nie zawiodłem, Spora szansa że sobie poradzą (wszystko kwestia co się zepsuło).

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Ostatnio edytowano piątek, 25 marca 2016, 21:08 przez duch_gdansk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 15 lipca 2013, 20:44 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 czerwca 2010, 22:39
Posty: 2313
Lokalizacja: Łódź
Gratuluje furki - zawsze mi się podobały te marki - szkoda że zawiecha siada- z tego co pamiętam to niestety drastyczny koszt naprawy/wymiany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 16 lipca 2013, 00:55 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 09:37
Posty: 75
Zawieche wymień na sprężyny koszt za jeziorkiem około 500$. Pneumatyk na naszych drogach się nie sprawdza. Załatwi to tobie Darek z Chicago na ebayu ma ksywę ampolex-usa. Możesz powołać się na Staszka z Bydgoszczy. To mój kumpel i też tym się porusza po Chicago , ostatnio to wymieniał w swoim Marku. Ja tym wozidłem jeżdziłem do 2003 roku i znam ten problem.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 16 lipca 2013, 13:17 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Dzięki Duchu, Azi również polecił Bendiks i tam auto trafiło. Z Gdyni to niedaleko, ale jak się jedzie na samym akumulatorze (zjadł 2 pełne akumulatory na odcinku 30 km) to wydaje się kawał drogi.
Dzięki wszystkim za wsparcie. Odezwę się jak będzie po wszystkim.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wtorek, 16 lipca 2013, 23:11 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Oby auto zapie.... jak dzikie po zrobieniu elektryki :mrgreen:

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 17 lipca 2013, 19:00 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Alternator już dostał nowe bebechy i Mark znowu jeździ pięknie, ale...
Jak go kupiłem, działało wszystko, a teraz obwód komputera pokładowego i kilku innych rzeczy pali bezpiecznik (więc na razie jeżdżę bez) i jeszcze przed chwilą kierunkowskazy zaczęły świecić bez przerywania. Odnoszę wrażenie, że elektronika zaczęła się sypać lawinowo.
Z mechaniką wiem gdzie pojechać gdyby była potrzeba, ale elektronikę to na prawdę nie wiem kto może obsłużyć.
Przydałyby się jakieś schematy. Rozpoczynam poszukiwania w sieci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 17 lipca 2013, 21:38 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 1 maja 2011, 09:24
Posty: 337
Lokalizacja: Stalowa Wola
Zerknij sobie na wiazki pod maska. U mnie w towncarze w jednym miejscu przetarła sie wiazka idaca wzdłuż błotnika i co jakis czas mialem podobne jaja. Najwiekszym problemem bedzie pewnie zlokalizowanie winnego kabelka. Nam z kumplem zeszło w sumie 3 dni, ale zaczynalismy poszukiwania od deski rozdzielczej, bo kiedys przy niej grzebałem i myslelismy, ze tam cos mogłem przycisnac badz przygiac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 18 lipca 2013, 08:13 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Elektryka to przechlapana sprawa, często jak mówi Polak gdzieś durne kabelki przetarte a szukania na dwa dni.

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Ostatnio edytowano piątek, 25 marca 2016, 21:11 przez duch_gdansk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 18 lipca 2013, 15:51 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 09:51
Posty: 69
Lokalizacja: Aktualnie: Pruszków
Czarnego Marka VIII 2gen z Gdańska spotkałem kilka razy, dość długo stał nieruszany. Planuję z właścicielem nawiązać kontakt, ale jakoś ostatnio mi nie po drodze pod niego podjechać.
Spróbuję coś ogarnąć w weekend, ale moje dotychczasowe doświadczenia z grzebaniem w elektryce samochodowej trochę demotywują :mrgreen:
A do RodZ Factory chętnie podjadę z kilkoma rzeczami, czekam niech tylko trochę zielonych mi wpłynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL