Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest piątek, 14 grudnia 2018, 07:59

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: czwartek, 19 grudnia 2013, 15:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 czerwca 2010, 19:52
Posty: 2618
No i co na to TU?

_________________
brak amcara doskwiera :(
-----------------------
"If it doesn't have four wheel drive, it's just a car"

http://www.grusgarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: czwartek, 19 grudnia 2013, 15:30 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Kolejna sprawa do TVN Turbo Kamera, co za kraj. TU wie jak brać kasę i na tym się kończy ich dobra wola.

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: czwartek, 19 grudnia 2013, 16:31 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 26 stycznia 2013, 15:12
Posty: 62
Lokalizacja: Łańcut
sprawa trafiła do sądu

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: sobota, 21 grudnia 2013, 09:00 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 20:02
Posty: 344
Vini napisał(a):
Docelowo chcę z 400 zrobić 454 :D, czyli iść w stronę stroka ;

Niechce jakos negatywnie brzmiec ale chcesz to zrobic z fabrycznego bloku? tj bloku chevroleta? widziales taka budowe gdzies na necie? podziel sie prosze bo to bardzo ciekawe! nigdy o tym nie slyszalem na fabrycznym bloku...

PS> niebierz tego jakos perfidnie, nie oto tu chodzi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: poniedziałek, 23 grudnia 2013, 12:35 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 26 stycznia 2013, 15:12
Posty: 62
Lokalizacja: Łańcut
Ktoś z amerykanów, albo F-Body miał taki strok w 2nd genie :) na razie to odległy plan więc nie zagłębiałem go dokładnie

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: środa, 25 grudnia 2013, 22:53 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 20:02
Posty: 344
Vini napisał(a):
Ktoś z amerykanów, albo F-Body miał taki strok w 2nd genie :) na razie to odległy plan więc nie zagłębiałem go dokładnie


obawiam sie ze nie na fabrycznym bloku, nikt by sie nie bawil w 383 gdyby za podobne pieniadze mozna zrobic poltora litra wiekszy stroker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: środa, 25 grudnia 2013, 23:47 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Vini ten stroker z 400 na 454 czy coś w tym stylu był nie na sbc tylko na bloku Pontiaca a to już inna bajka, tam się da. W SBC 400 to nie wiem czy mądre jest robienie 434.
Tak to ogólnie wygląda u większości producentów gratów do 400 Chevy http://www.coasthigh.com/Chevy-400-base ... -s/136.htm

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: niedziela, 29 grudnia 2013, 09:06 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2012, 20:02
Posty: 344
duch_gdansk napisał(a):
SBC 400 to nie wiem czy mądre jest robienie 434.



moze to pomoze:


383 cid - (350 Block) 4.030" Bore X 3.750" Stroke - 5.7" Rods
406 cid - (400 Block) 4.155" Bore X 3.750" Stroke - 5.7" Rods
409 cid - (350 Block) 4.030" Bore X 4.000" Stroke - 6.0" Rods
428 cid - (400 Block) 4.125" Bore X 4.000" Stroke - 5.7" or 6.0" Rods
434 cid - (400 Block) 4.155" Bore X 4.000" Stroke - 5.7" or 6.0" Rods


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: niedziela, 29 grudnia 2013, 11:22 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
W przypadku 350 aż szkoda kasy nie robić strokera zwłaszcza jak wał trzeba kupić, przy 400 "bore" bym nie ruszał, tylko tyle ile wynika z koniecznego szlifu, te silniki już fabrycznie lecą na granicy. Co to "stroke" to już inna bajka. Vini nie będzie wyciskał z silnika ile się da, samo TPI już ogranicza jakikolwiek super wynik a jego specyfika z zasady ogranicza użyteczne obroty do tak naprawdę 5000-5500 tyś obr. ale daje fajną elastyczność. Więc duży skok nie jest zły a zawsze doda niutów zwłaszcza w dolnym zakresie. Ja chcę przynajmniej 6500 obr i max osiągów, u mnie zdrowiej będzie zostać przy seryjnym skoku i średnicy. Dodatkowe zyski i tak ma zapewnić doładowanie. Dwie 400, dwie różne drogi i oczekiwania.

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bestia
PostNapisane: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 15:21 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 26 stycznia 2013, 15:12
Posty: 62
Lokalizacja: Łańcut
400 lubi dużo powietrza :) jak będzie $$$ to i jakiś kompresorek się znajdzie :) myślę że oba projekty będą ciekawe :D TPI raczej stock nie zostanie, za mały przelot powietrza, dlatego jakiś aftermarket będę kombinował :) zaltą TPI są dłuuuuugie runnersy którę powodują spory wzrost momentu w dolnej partii. Wałek też na pewno zrobi różnicę :) dlatego długie runnersy TPI Hi-Flow i ogień :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL