Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest piątek, 21 września 2018, 17:22

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 18 marca 2014, 22:02 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
Dokładnie :D DONKEY STYLE teraz rządzi w US :mrgreen: ale to już nie na nasze drogi :?

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 00:09 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
I nie na nasze dzielnice :P , za dużo białych :twisted:

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 07:48 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
:lol: :lol: :lol:

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 11:34 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Lubię wszelkie modzenie wozów które do czegoś służy. Czy to jest performance, poprawienie fabryki, ciekawa zmiana wyglądu wozu, dołożenie bajerów dla komfortu jestem na tak bez względu czy mi się to podoba czy nie. Nie trawię skrajnych przegięć jak Calibra 2.0i z metrowymi spolilerami, german naciągu opon 175 na szerokie 9 calowe felgi, donków itd itp. Dlatego nie założę Harwood 4 cowl hood do Camaro z V6 mimo że leży i czeka, trafi na wóz po swapie na gaźnikowe 383 bo wtedy będzie potrzebna.
Caprice jest fajny jaki jest ale w moich rękach długo by seryjny z wyglądu nie został. 2 cale w dół wózek by musiał iść :mrgreen:

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 12:02 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 8 listopada 2012, 19:46
Posty: 63
Lokalizacja: Nowy Sącz
aiiii kolega bakupno oferował mi fajne sprężyny i jeśli tylko pojawi się hajs (bo na razie spłukałem się na nowe części) kapeć leci w dół :)

_________________
Chev Caprice Classic '91


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 12:42 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 4 lutego 2014, 20:28
Posty: 136
Lokalizacja: LDZ
duch_gdansk napisał(a):
Lubię wszelkie modzenie wozów które do czegoś służy. Czy to jest performance, poprawienie fabryki, ciekawa zmiana wyglądu wozu, dołożenie bajerów dla komfortu jestem na tak bez względu czy mi się to podoba czy nie. Nie trawię skrajnych przegięć jak Calibra 2.0i z metrowymi spolilerami, german naciągu opon 175 na szerokie 9 calowe felgi, donków itd itp.


Podpisuję się pod wszystkim tylko nie pod naciągiem… Akurat on jest mega ważny jak mocno wchodzisz w zakręt i na dodatek masz napęd na tył. Większa powierzchnia gumy styka się z asfaltem i opona jest nie do zrzucenia z felgi.

A furę trzeba zglebić ale to już takie moje małe zboczenie :lol:

_________________
_____________________
Obrazek

300C SRT8 + supercharger Procharger + n2o NX Direct Port = 595 KM, 743 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 13:12 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 26 czerwca 2013, 00:23
Posty: 127
Lokalizacja: Cieszyn
big_daddy napisał(a):
duch_gdansk napisał(a):
Lubię wszelkie modzenie wozów które do czegoś służy. Czy to jest performance, poprawienie fabryki, ciekawa zmiana wyglądu wozu, dołożenie bajerów dla komfortu jestem na tak bez względu czy mi się to podoba czy nie. Nie trawię skrajnych przegięć jak Calibra 2.0i z metrowymi spolilerami, german naciągu opon 175 na szerokie 9 calowe felgi, donków itd itp.


Podpisuję się pod wszystkim tylko nie pod naciągiem… Akurat on jest mega ważny jak mocno wchodzisz w zakręt i na dodatek masz napęd na tył. Większa powierzchnia gumy styka się z asfaltem i opona jest nie do zrzucenia z felgi.

wygrałeś internety tym tekstem :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 18:41 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Naciąg jest dobry ale nie do przesady :mrgreen:, opona ma jedną część przewidzianą do stykania się z drogą i boki nią nie są. Ja mówię o przegiętym naciągu gdzie ludki idą na rekord.

funky napisał(a):
aiiii kolega bakupno oferował mi fajne sprężyny i jeśli tylko pojawi się hajs (bo na razie spłukałem się na nowe części) kapeć leci w dół :)

No to masz pole do popisu, tylko ta durna kasa nie chce sama wpływać do kieszeni :wink:

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 19:25 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 grudnia 2012, 01:37
Posty: 101
Lokalizacja: Warszawa
duch_gdansk napisał(a):
Lubię wszelkie modzenie wozów które do czegoś służy. Czy to jest performance, poprawienie fabryki, ciekawa zmiana wyglądu wozu, dołożenie bajerów dla komfortu jestem na tak bez względu czy mi się to podoba czy nie. Nie trawię skrajnych przegięć jak Calibra 2.0i z metrowymi spolilerami, german naciągu opon 175 na szerokie 9 calowe felgi, donków itd itp. Dlatego nie założę Harwood 4 cowl hood do Camaro z V6 mimo że leży i czeka, trafi na wóz po swapie na gaźnikowe 383 bo wtedy będzie potrzebna.
Caprice jest fajny jaki jest ale w moich rękach długo by seryjny z wyglądu nie został. 2 cale w dół wózek by musiał iść :mrgreen:

a ja powiem każdy robi jak lubi :)
przestałem się tym przejmować...

kiedyś śmiałem się z tuby w sejcento, a od kiedy mam sub'a w bagażniku lubię przy cruz'ie walną basem słuchając dobrego hip hop'u 8) :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 22:10 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Jeszcze tego by brakowało żebyśmy robili wózki tak jak innym się podoba :twisted:.
Caprice z sensownym sprzętem grającym jest idealnym wozem na objazd miasta dla czystej przyjemności i odstresowania się po robocie. Chociaż mnie bardziej luzuje porządne spalenie laka :wink:

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL