Detroit Iron

Born in the USA
Teraz jest poniedziałek, 19 listopada 2018, 21:35

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 19 marca 2014, 15:22 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): wtorek, 22 października 2013, 14:06
Posty: 45
cos w tym jest ale jednak wkladali, tzw,,silniki wynalazki,,tak jak maly silnik wcale nie musi malo palic...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 marca 2014, 18:28 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): poniedziałek, 18 listopada 2013, 16:22
Posty: 24
Regal Grand National z V6 to też kaleka? ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 marca 2014, 21:39 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Ja do końca życia nie zrozumiem co wszyscy widzą w GNX :roll: ? Pierdzący badziew, i co z tego że szybki? Mogli tam wsadzić silnik a nie to coś i też uturbić. Piękny wóz póki sobie nie przypomnę jakie G jest pod maską. Mało zrobili tego to teraz drogie :P :P :P . Klękam ze wzruszenia, ostatni muscle car tylko ktoś zapomniał silnik wsadzić :P
Wolałbym 1000 razy bardziej Monte z tych lat a różnice w cenie władować w osiągi. Ja mogę skumać fascynację GMC Syclone czy Typhoon, one były tak głupie i bezużyteczne że aż fajne, kioski o osiągach sportowych wózków. A że te GMC psują się zanim dobrze depniesz mnie nie wzrusza, są jak 3gen Fbody, duchem :wink: z lat 80tych więc muszą się psuć.

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 marca 2014, 23:34 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): poniedziałek, 18 listopada 2013, 16:22
Posty: 24
ten samochód jest tak piękny w swojej prostocie i mimo wszystko został już legendą, a to, że mało ich wyszło dodaje mu tylko uroku ;)
Tak samo jak to, że był tylko w czerni.....

A zresztą amerykańskie V6 też ma swój klimat, może nie ma takiej legendy, potęgi, dźwięku jak V8 :wink: , ale nie zapominajmny że to też solidny kawał amerykańskiego żelastwa, a nie takie gówno jak teraz produkują 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 27 marca 2014, 23:58 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
To amerykańska maszyna z jakąś suprą pod maską :P, marketingowy bełkot a nie kult, zaoszczędzili na lakierze i jeszcze próbowali to sprzedawać za chorą kasę :wink:, nic dziwnego że rzadki, nikt tego kupować nie chciał a teraz kult :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
V6 ma klimat jak bezalkoholowe piwo, mogli to zrobić prawidłowo ale chcieli być europejscy, Pontiac TTA jest jeszcze większym @#$%$ i ma to samo pod maską.
Jak już mówiłem, piękny wóz tylko pod maską jakaś kaleka. Jak będę chciał słuchać tego dźwięku to sobie Suprę kupię czy beemkę, a amcar ma ryczeć 8 garami jak burza a nie wydawać dźwięki jak uboczny efekt fasolki po bretońsku :twisted:

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 28 marca 2014, 00:10 
Offline
Detroit Iron user

Dołączył(a): poniedziałek, 18 listopada 2013, 16:22
Posty: 24
kontsrukcja amerykanska wiec nie widze porownania :P
O gustach sie nie dyskutuje, ale dla mnie jeden z piekniejszych samochodow tamtych lat.

duch_gdansk napisał(a):
a amcar ma ryczeć 8 garami jak burza a nie wydawać dźwięki jak uboczny efekt fasolki po bretońsku :twisted:


a amcar ma być amcarem z amerykanskim silnikem, a nie z jakims szajsem od mitasubiszi :D czy innego gowna jak to mialo miejsce np w przypadku dodga ;)

peace :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 28 marca 2014, 07:46 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 26 czerwca 2013, 00:23
Posty: 127
Lokalizacja: Cieszyn
duch_gdansk napisał(a):
Pontiac TTA jest jeszcze większym @#$%$ i ma to samo pod maską.

prosze tutaj TTA nie obrażać :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 28 marca 2014, 11:48 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
To tylko moje zdanie i nikt mnie nie przekona do jego zmiany :P :P :P
Tak samo nie zmuszam nikogo do mojego zdania. Lubię 6 garów w euro i japan wozach, w USA nie trawię i nie zamierzam trawić bez względu na to jak bardzo coś jest "kultowe" a jedynym wyjątkiem będzie GMC Syclone z bratem tylko ze względu na całościowy klimat wszystkiego na opak.

Stunt_Man chcesz mi powiedzieć że jak do swojej kaleki dodam turbo to już będzie cacy? Nie, usłyszę na Fbody że to bezsensu, kasa w błoto, nie ważne jak zapier.. to dalej V6 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , ale TTA jest fajny bo "kultowy", najszybszy 3gen, bo fabryczny i w ogóle och i ach. A dla mnie to zwykła hipokryzja :wink:

Jak kupicie TTA czy GNX to będę się cieszył waszym szczęściem, ale błagam nie wkręcajcie tych silników na obroty przy mnie akurat jak będę jadł :wink:
Dla mnie to przykłady tego co dziś dzieje się na szeroką skalę w motoryzacji: downsizing :twisted: :twisted: :twisted:
Pewnie nowy Mustang a może i niedługo Camaro z 4 garowym silnikiem z 10 turbinami też będzie kultowe :wink: bo to dokładnie to samo.

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 28 marca 2014, 18:34 
Offline
Detroit Iron user
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 26 czerwca 2013, 00:23
Posty: 127
Lokalizacja: Cieszyn
duch_gdansk napisał(a):

Stunt_Man chcesz mi powiedzieć że jak do swojej kaleki dodam turbo to już będzie cacy?

nie, bo Ty masz camaro :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 28 marca 2014, 23:39 
Offline
Detroit Iron member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 17 czerwca 2010, 09:57
Posty: 890
Lokalizacja: Gdańsk
Stunt_Man napisał(a):
duch_gdansk napisał(a):

Stunt_Man chcesz mi powiedzieć że jak do swojej kaleki dodam turbo to już będzie cacy?

nie, bo Ty masz camaro :lol:

No to mam to prawidłowe Fbody, to biedniejsze do jazdy, nie do lansu :wink: . Jakim trzeba być hipsterem żeby więcej zapłacić za to samo z "lepszym" znaczkiem :P
Pontiac to się skończył na 2gen a w 3 to tylko brali prawdziwe Fbody i jakieś gadżety do lansu jak przednie światła mu dodawali. Ja wiem, Firebird jest bardziej aerodynamiczny, ale tylko w dzień :wink:

_________________
Camaro 383 86r wieczny projekt
GMC Vandura 3500 6,5d 94r chrupek
Ford Explorer II Sport V6 lpg pupowóz
https://www.youtube.com/watch?v=KvcQnSAKCgs


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Advertisement

ADS


POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL